Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość werwefdsfsvxsf

Jak dojść do porozumienia?

Polecane posty

Gość werwefdsfsvxsf

Chłopak chce spędzać ze mną każdą wolną chwilę. Ja studiuję na 2 kierunkach, mam dużo nauki. On tego nie rozumie. Uważa, że mogę uczyć się przy nim, wiadomo jaka wtedy nauka... ehh Jak mu mówię, że mam mało czasu to obraża się, pyta co się stało, jeszcze częściej przyjeżdża - uważa chyba, że musi ratować nasz związek. Co robić?>>>>???

Gość zrób tak
jak mówi,ucz się przy nim i ignoruj go ,zrozumie za jakis czas ze albo nauka albo relaks

Gość werwefdsfsvxsf
Uczę się przy nim., A on ciągle coś podgaduje, przytula się, o coś się pyta. Dlatego jest trudno.

Gość liwka28
zakochany,to widac,ale tak najczesciej zachowują sie dziewczyny:)

Gość Krokodylka