Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość studenka zła na allegro bardzo

Durne Allegro!!! Już nic tam nie będę sprzedawać :(

Polecane posty

Cholera, sprzedaję tam już od roku, raczej detalicznie i dorywczo, to nie są wielkie sumy. Mam same pozytywne komentarze, nigdy nie było żadnych problemów z mojej strony jako sprzedającej. I nagle co? Opcja "Płać z Allegro", czyli kasę masz nie ma koncie tylko właściwie nie wiadomo gdzie, co więcej - de facto otrzymujesz dopiero po wysyłce przedmiotu, czyli musisz wyłożyć kasę na przesyłkę najpierw z własnej kieszeni. A najgorsze? Można wypłacać dopiero od 20zł, czyli rozumiem, że jeśli zarobiłam 19,50, to ta kasa jest zamrożona u Allegro tak długo jak nie dobiję do tych 20-stu... (Jestem studentką, często było tak, że np. sprzedam coś i wieczorem idę się za to bawić...) Kuuuurwa, powiedzcie że to można jakoś wyłączyć :(

Ale skoro obok opcji płatności obok "wpłaty na konto bankowe" wyświetla się automatycznie "płacę z allegro", to chyba to nic nie zmienia, Kupujący dalej mogą z tego korzystać?

No właśnie ja też zawsze miałam "normalnie" i dopiero dzisiaj pierwsza taka sytuacja... CHolera no!!! Pomóżcie, czy ktoś wie gdzie i jak to gówno wyłączyć?

Gość
Ja jak kupowałam coś ostatnio to zauważyłam informację,że sprzedający nie ma aktywowanej usługi "Płace z allegro" widać jakoś można,poszukaj dobrze jak to się robi a jak nie to napisz do allegro :)

Gość
Rudzielec niechudzielec fajny ten płaszczyk :)

napisz w aukcji ze nie wysylasz towaru poki kasa nie znajdzie sie na koncie.i allegro niech sie buja z tymi swoimi zlodziejskimi prowizjami