Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Betik25

EXPELOS Warszawa- ktoś był?

Polecane posty

Gość Betik25

Gość Betik25
Wpadła mi ostatnio w rękę ulotka salonu... Na necie nie ma w ogóle informacji i opinii ze strony klientek (poza 1 lub 2 gdzie są to zapewne słowa personelu Expelos). Chcę wykonać fotodepilację, mają b. niskie ceny (130zł), jednak coś mi tu zwyczajnie śmierdzi ...

Gość włochacz..................
witam, ja również szukam salonu, aby wydepilować to okropne bikini (a nawet bardzo "głębokie" bikini) i natknęłam się na salon Expelos. Jestem studentką i liczę każdy grosz, no niestety... Na stronie tego salonu piszą, że każdy zabieg kosztuje tylko 130 zł/za strefę. To bardzo mało, a jednocześnie bardzo kusząca oferta. I teraz pytanie: czy długo zbierać każdy grosz i uzbierać 400 zł na depilację laserem LightSheer (podobno najskuteczniejszy) czy zaryzykować i wydać bez oszczędzania 130 zł na fotodepilację w studio Expelos? Proszę o opinie klientek tego studia :) dzięki

Gość Manejbia
Witam, nie wiem czy nie za późno, ale ja chodzę do Expelosa. Teraz zabieg na jednej strefie kosztuje 99 zł, ale trzeba się liczyć z faktem, że tych zabiegów może być sporo - 5-8. Ja miałam chyba już 5 i przynajmniej jeszcze jeden będzie. A jak jest w przypadku innych laserów? Bo jeśli tam jeden zabieg za 400 zł wystarczy na stałe, to rachunek jest prosty.

Gość buziaczekkkk
Ja jestem już po serii zabiegów na pachy i bikini, jestem zadowolona , miałam ok 5 zabiegów na pachy i 7 na bikini , ale efekt jest naprawde super. Jednak nie obejdzie sie bez zabiegów podtrzymujących , mysle ze za ok pół roku wybiore sie na jednorazową "poprawke" bo kilka włosków wykielkowało. polecam , i nie wrastają mi juz włoski.