Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Prosiaczekkkkkk

Ważna decyzja Wyprowadzka TAK czy NIE ? Licze na was

Polecane posty

Gość Prosiaczekkkkkk

Witam Was serdecznie. Otóz mam następujący problem... od 2 lat spotykam sie z chlopakiem (25lat) ja mam (21) w tym roku. Studiuję zaocznie,pracuję on pracuje nauke przerwal.Nie jest z Warszawy wynajmuje mieszkanie z siostra i jej przyszlym mezem (biora slub w czerwcu br).Po slubie chca zamieszkac sami. Ja mieszkam w domu z rodzicami jestem jedynaczka.Ogolnie rodzice akceptuja go ale jest jeden problem... chlopak nalega na to zebym z nim zamieszala.Po 1 bo chce po 2 bo jest mu niezrecznie mieszkac z siostra i jej przyszlym mezem.Ale tu pojawia sie problem,nie wyobrazam sobie zeby moi rodzice sie zgodzili na mieszkanie razem.Od mamy juz slyszalam,ze po co po slubie to tak ale teraz nie.Jest problem nawet jak ide do niego na np 2 dni i noc slysze wtedy ze roie hotel z domu i sa awantury.JA z jednej strony chce z nim zamieszkac ale z drugiej czuje wewnetrzna blokade psychiczna i nie wiem co zrobic... rodzice zostana sami,szkoda mi mojego miejsca w domu boje sie jak oni zaraguja i nawet nie wyobrazam sobie zeby z nimi o tym rozmawiac obraza sie pewnie bedzie awantura i tyle... Prosze wypowiedzcie sie na ten temat,jak bylo u was z tym i co sadzicie... Dziękuję za poważne komentarze i wypowiedzi.

haha, skąd ja to znam :P szkoda mi ciebie - i tyle

Gość Prosiaczekkkkkk
Czyżby taka sama sytuacja ? .... ;/