Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość ivan

Czy podjąć pracę w banku za 1100zl netto ?

Polecane posty

Gość ivan

Ja dostałem teraz propozycję pracy w banku za 1100 netto. Co prawda nie mam doświadczenia w bankowości, tylko studia w tym kierunku i chęć rozwoju, ale nie wiem czy podjąć tą pracę, czy negocjować stawkę, bo nawet dla osoby, która zaczyna to bardzo mało... jaka jest szansa na podwyżkę w moim przypadku? Czy ktoś był w podobnej sytuacji i rozwój okazał się szybszy niż się tego spodziewał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aqqqr
twój rozwój zależy od twoich umiejetnosci sprzedawania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ja pierdziele nie gadaj
ze tyle proponuja na starcie ;/ Studiuje finanse i bankowosc, zamierzam w przyszlosci pracowac w banku,a le coraz czesciej slysze jakie ochlapy zarabiaja bankowcy ;/. Za tydzien rozpoczynam platny staz w banku z urzedu pracy, na reke bedzie cos kolo 800zl i zobacze jak wyglada ten zawod od srodka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mnie zaproponowano w city
750 zł na rękę za 3/4 etatu, sprzedaż kart, praca na dwie zmiany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ivan
Niestety tyle mi zaproponowali... Obecnie nie mam pracy, więc potrzebuję pieniędzy, ale lojalka obowiązuje przez rok, więc jeśli przez rok mam dostawać tylko 1100 to jest nad czym się zastanowić :/ Fakt, od moich umięjętności też dużo zależy, ale wydaje mi się, że jednak decydujący wpływ na moje zarobki ma podejście kierownictwa do podnoszenia zarobków..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość praca w banku to syf