Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość sssssssssssssdddddddddddd

problem z cyfrowym polsatem

Polecane posty

Gość sssssssssssssdddddddddddd

w sierpniu podpisalam umowe z cyfrowym polsatem na zasadzie, ze pol roku jest za darmo pakiet stacji ktory normalnie kosztuje 19.90 zl, i pozniej zostaje ten pakiet stacji juz platny, CHYBA ZE odesle sie formularz ktory dostalam przy umowie, ktory mowi ze chce sie korzystac tylko z pakietu za 9.90. formularz odeslalam na czas. teraz dzwonia do mnie automaty z polsatu ze niby mam niezaplacony abonament (ja place 9,90) po kontakcie z biurem obslugi klienta przyznaja mi racje, ze mam pakiet za 9,9 i pozniej jest znow to samo, a dodam ze mam tylko te kanaly za 9,9, tylko te moge ogladac, a wlasciwie juz nie moge ich ogladac bo dzis wylaczyli mi calkowicie dekoder, zadzwonilam znow do biura obslugi, ponownie mi zarzucano ze nie place abonamentu, wyjasnilo sie ze place dobry abonament za 9,9, i maja w ciagu iles tam dni to wyjasnic, a ja telewizji nie mam, juz kilka razy bylo to wyjasniane i przyznawana mi racja a oni ciagle pozniej zaczynaja swoje, ze za malo place czy ktos tez tak mial podobne problemy ? co mozna zrobic w takiej sytuacji? bo juz mam dosyc dzwonienie do nich, strasznie dlugo to zawsze wyjasniaja i trzymaja na telefonie. a nie mam zamiaru im ustepowac i placic po 19.9 tak dla swietego spokoju, bo racja jest po mojej stronie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×