Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Mastka334

Studiuje zaocznie i czuje sie polglowkiem

Polecane posty

Gość Mastka334

Studia dzienne to prawdziwe studia, a nie te, co moje. Mamy zajecie tylko w weekendy i to co drugie. Szkoda, ze nie jestem na tudiach dziennych - tam bym sie czegos nauczyla, a nie tylko kupowala wyksztalcenie

Gość Rus89_
Hej! To wszystko zależy, co studiujesz, no i dlaczego nie poszłaś na dzienne.

Gość karabinierra
jakbys chciala sie uczyc to bys sie uczyla a tak nie dziwie sie ze sie czujesz polglowkiem.

Dlaczego czujesz się półgłowkiem?? Ja też studiuję zaocznie i nigdy nie miałam takich myśli... no prawie nigdy ;) Nam niektórzy wykładowcy mówią, że panuje przekonanie, że studenci zaoczni studiują za pieniadze a potem nigdzie ich nie chcą. A jest inaczej: - zaoczni zazwyczaj pracują cały tydzień a w weekend dawaj na zajęcia - bardzo często mają też rodziny, a nie ukrywajmy, praca, rodzina i studia, lekko nie jest, - płacą konkretne pieniądze dlatego, żw chcą się uczyć, - w przeciwieństwie do dziennych ich studiowanie nie jest wieczną imprezą

Studia nie do końca świadczą o inteligencji więc wyluzuj. No chyba, że studiujesz mega łatwy kierunek, który pół Polski studiuje, żeby tylko mieć papier, że studiowało..:P