Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość panna poranna

nie mam chłopaka i czuję presję rodziny

Polecane posty

Gość panna poranna

bez przerwy pytają czy kogoś poderwałam, kto mi wpadł w oko, polecają synów/wnuków/kuzynów swoich znajomych, żartują i przytykają... mam tego dość :O mam 20 lat, studiuję...

dziwna amsz rodzine u mnie by sie mama cieszyla gdybysmy nie mialy facetwo bo mialaby mniej zmartwien :D

pamietam te czesasy, kiedy u mnie tak i tez nadszedl czas na mnie... siostra mojego meza tez jest sama, ma 26 lat a nigdy nie miala zadnego chlopaka i ciagle tez slyszala rozne i ona ostatnio powiedziala, ze nie chce miec meza, a ni chlopaka, ze do zycia jest jej zaden nie potrzebny i do konca zycia bedzie sama - teraz tylko jej matka placze po nocach, ze jej corka umrze w samotnosci

no, jeżeli nie masz od razu zamiaru wyjść za mąż (najpóźniej w wieku 23 lat, potem to już jesteś starą panną i masz przechlapane!), płodzić dzieci, zajmować się domem i w ogóle żyć jak Kościół Święty nakazuje, to musisz się niestety liczyć z faktem, że będziesz mieć ciężkie życie i jedyne, co możesz zrobić, to mieć to w dupie. innej rady nie ma. wiem, bo mam tak samo:D. ale spoko, można to wytrzymać. w końcu coś za coś. buntownicy nigdy nie mieli łatwo:D.

moja rodzian jest jakas dziwna bo u mnie nikt nie przywiazywal wagi czy ktos kogos ma poki nie skonczyl 20paru lat a juz na pewno nikogo ni einteresowal czy sie kogos ma w wieku 18 :o

chociaz moze nie dziwna, bo pytanie 18latkow "kiedy pzonamy przyszlego meza?" kojarzy mi sie z zamozpojsciem w wieku 20lat co czeste bywa na wsiach...

Gość Danabanana