Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość trombocytek

Polsat cyfrowy- problem

Polecane posty

Gość trombocytek

Zdechł mi dekoder polsatu. Chciałam przy okazji zrezygnować z ich usług, ale wg regulaminu obowiązuje mnie 3 miesięczny okres wypowiedzenia czyli w praktyce 3 miesiące płacenia za nic bo oglądać i tak nie mogę. Wg regulaminu zmiany w nim (w regulaminie) są podstawą do rozwiązania umowy bez okresu wypowiedzenia. Zmiany (wysokość opłat) były ale jakiś czas temu (dekoder padł później). Ale podobno na podstawie każdych zmian można umowę zerwać. Czy na podstawie tego że do pakietu który mam wykupiony wprowadzają nowe kanały też mogę zerwać umowę? W końcu to zmiana (nie ważne czy na moją korzyść :P) Orientuje się ktoś jak to jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Coco z Maroko
Od początku - na podstawie Nowego Regulaminu mogłeś wypowiedzieć umowę w ciągu 30 dni od daty wysyłki jej od nas. Więc przepadło jeśli ten okres już minął, to oznacza że się zgodziłeś na te warunki. Jeśli masz dekoder zepsuty i nie masz już gwarancji, co więcej - wiesz ze naprawa bedzie droga zadzwon na infolinie i zgłoś to ze masz ten dekoder nieodwracalnie uszkodzony. Oddzwonią do Ciebie z propozycją zakupu nowego promocyjnie. :) Chyba że jesteś po okresie podstawowym umowy to możesz przedłużyć ją i dostać wtedy nowy dekoder, nie za darmo oczywiście, ale tanio. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość trombocytek
Zacznijmy od tego że nowy regulamin dostałam 3 marca a data "odwołania" jest określona na 15 marca więc nijak 30 dni nie wychodzi. Jeśli to wina poczty trzeba było wysłać poleconym. Umowę mam na czas nieokreślony, dekoder nie do naprawienia. Ale szczerze mówiąc już nie chcę mieć nic do czynienia z polsatem cyfrowym (wiecznie problemy, to nie na moje nerwy) i chcę zmienić na innego usługodawcę. Trudno, zapłacę jak muszę byle się tego pozbyć. Dzięki za odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Spadłam
A dekoder był na wypozyczeniu czy na własność ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość cxxxxxxxcxxxxxxxx
a jaki masz pakiet, ile placisz miesiecznie? ja mam duze problemy z cyfrowym polsatem, nie polecam korzystac z ich uslug

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość trombocytek
Dekoder mam na własność. Mam pakiet Familijny+ relax mix. płacę 61,80 czy jakoś tak. Mnie to denerwuje że mi chyba ze 3 razy zablokowali podobno ze względu na niepłacenie. A jak zaczęłam do nich wydzwaniać to się okazało że mam 2 miesiące nadpłaty. I bardzo niemiła i obrażona kobieta poinformowała mnie że widocznie im się coś pomyliło.... normalnie bez komentarza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość cxxxxxxxcxxxxxxxx
mi ciągle wmawiają, że mam niedopłatę, choć jest wszystko ok dzwonią automaty na telefon domowy pojawiają się smsy na telewizorze raz wyłączyli dekoder jak się dzwoni na infolinie to niby sie wyjaśnia i przyznają, że ma się rację, ale później i tak jest to samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×