Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość pikolada123345

wredna kolezanka

Polecane posty

Gość pikolada123345

Mam kolezanke duzo starsza o siebie.Ona ma 50 lat,ja 30.Do tej pory sie super dogadywałysmy,podobne poczucie humoru, podobne zainteresowania.Najpierw kumplowałam sie z jej corką,ktora jest z kolei troche młodsza ode mnie.Potem jak poznałam jej matke, super sie zaczełysmy dogadywac, bardziej niz z jej corka Moze to dziwne, ale naprawde miałysmy nic porozumienia mimo wieku...ale wszystko zaczeło sie sypac,kiedy zaczełam sie jej zwierzac z moich kilku przygod z czasow studiow.Opowiadałam jej smieszna moim zdaniem historie, o chłopaku zapozmał mnie w taki sposob, ze zrobil mi zdjecie w autobusie jak spała,i kiedy obudził mnie flesz,ja do niego"Co robisz=?"a on"Moge Ci zrobic zdjecie, jestem fotografem" a ja oki, ale obudziłes mnie, ale niech Ci bedzie.POZNIEJ SIE przysiadł, pewnie na cos liczył, bo wział namiary, ale nie byłam zainteresowana, ale niezly miał pomysł na podryw. Pozniej ta moja kolezanka, powiedziała,mi na gg"Ty zmyslasz, wmawiasz sobie, ze faceci na ciebie leca, ze niby taka wyjatkowo jestes, oni leca, na wszystko co sie rusza, bo chca jak najwiecej zaliczyc, a nie dlatego, ze jestes niesamowicie super laska, zobacz jak za pare lat przytyjesz, to wszyscy faceci, beda cie omijac z daleka i mowic jaka to gruba jestes, poza tym juz ci sie przytylo" Zrobiło mi sie przykro, tym bardziej, ze traktowałam ja jak prawie przyjaciołke, a ona mi cos wmawiac zaczeła, wg mnie była wredna dla mnie i jej to powiedziałam.Pozniej obraziła sie za mnie na to na amen.Chociaz ja sie wczesniej nie obrazilam na jej przykre słowa, lecz chciałam sobie wszystko wyjasnic.Nie wiem, o co jej chodziło, ja nie zmyslałam, opowiadałam jej moje historie ze studiow,ta co do gory i wiele innych smeisznych z facetami, bo sama mnie o