Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość cicho ciemna

Co jest potrzebne, żeby zrobić ciemnię w domu

Polecane posty

Gość cicho ciemna

Hej... Jestem studentką kierunku artystycznego. Od jakiegoś czasu zaczęłam się interesować fotografią, ale od "innej strony"... Czy jest tu ktoś kto się zna i może mi doradzić co jest potrzebne, żeby urządzić sobie w domu ciemnię (chodzi mi tylko o b&w). Jaka chemia? papiery, światło. O co w tym wszystkim chodzi...? Będę wdzięczna za każda wskazówkę.

Gość cicho ciemna
wydaje mi się, że w piwnicy mogłabym mieć dobre miejsce... a te koncentraty to co to? przepraszam, ale kompletnie się nie znam... : (

Gość cicho ciemna
Może ktoś się pojawi kto zna dobre linki z informacjami, żeby właśnie nie było tam takich kwiatków o jakich mówisz. Wiem, że jest google. Ale ważne, żeby to były dobre informacje... A jak ktoś nie zna się jak ja, to nie odróżni co jest dobre a co nie... Przynajmniej na początku. Później samemu można ocenić co mi pasuje a co nie. Ważne, żeby jakoś zacząć :(

Gość cicho ciemna
czy sie tyje czy sie nie tyje - rozumiem. A czy możesz mi powiedzieć kilka słów o powiększalnikach?

Zaciemnione pomieszczenie (bez okien lub podwojne okiennice), woda (najlepiej biezaca) , co najmniej 4 kuwety, czerwone oswietlenie, powiekszalnik, zegar, maskownica, koreks, wywolywacz, utrwalacz, papier foto, szczypce z guma do wyciagania zdjec... A tak na marginesie, to gdzies jeszcze mozna dostac? Bo ja juz 4 lata sprzedalam cale wyposazenie bo nie moglam kupic juz papieru i odczynnikow...