Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Sfrustrowany student

Czy ze mną wszystko dobrze?

Polecane posty

Czy normalnym jest,iż jednym z głównych kryteriow jakim kieruje sie przy wyborze partnerki jest kierunek jej studiów? Chocby nie wiem jak dziewczyna byla ladna , madra czy interesujaca to zawsze w podswiadomosci pozostaje mi mysl ze studiuje byle co wiec nie nadaje sie. Tym sposobem juz od dluzszego czasu nie moge znalezc dziewczyny. Albo wszystko mi pasuje oprocz kierunku , albo studia ma dobre ale nie potrafi mnie niczym zainteresowac. Ktoś wróży mi sukces?

Gość mateoseven
a ty co studiujesz ?

Gość mejbi alicja
ja studiuję na ASP . ale nie chcialabym żeby ktoś mnie oceniał przez pryzmat uczelni

Gość mateoseven
a na jakim kierunku (ona) powinna studiowac ?

Gość mejbi alicja
ale wiesz... wiadomo że to jeden z wielu punktów które są ważne.. chociaż właściwie wszystko bym zaakceptowała.

Gość mejbi alicja
przypiuszczam że dobry kierunek tzn.albitny kierunek, który wymaga wysiłku i zaangażowania... a Ty co studiujesz? :)

Zdaje sobie sprawe z faktu ,iż moje nastawienie to nic dobrego . Sam ponosze jego konsekwencje. Tlumacze sobie jednak ze moze nie poznalem jeszcze dziewczyny ,ktora oczarowalaby mnie tak zebym zmienil swoje priorytety/

Gość romansidlo__
Pewnie ekonomie :D

Gość mejbi alicja
myślę że jest jak mówisz... jak spotkasz TĘ JEDYNĄ to może okazać się sprzątaczką i będzie miłość :D

Sam koncze prawo i po prostu zyje swoimi studiami, snuje powazne plany zawodowe, staram sie rozwijac jak najlepiej. I nie spotykam dziewczyn z podobnym podejsciem , co jest frustrujace.

Gość mateoseven
wiesz ale jesli poznasz taka jak ty , czyli wymagajaca to co bedzie kiedy to ty bedziesz dla niej za cienki w uszach ?