Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

-Bimbałek-

He he

Polecane posty

gość Do dziś pamiętam mój pierwszy raz z kondomem, miałem 16 lat albo coś około. Poszedłem do sklepu kupić paczkę prezerwatyw. Za ladą stała przepiękna kobieta, która najprawdopodobniej wiedziała, że nie mam doświadczenia w tych kwestiach. Podała mi paczkę i zapytała, czy wiem, jak tego używać. Szczerze odparłem: nie. Tak więc otworzyła paczkę, wyjęła jednego i rozwinęła na kciuku, po czym poleciła sprawdzić, czy jest na miejscu i czy mocno się trzyma. Najprawdopodobniej musiałem wyglądać na osobę, która nie do końca zrozumiała to, co powiedziała, więc rozejrzała się po sklepie, podeszła do drzwi i zamknęła je. Chwyciła mnie za rękę i wciągnęła na zaplecze, gdzie zdjęła z siebie bluzkę. Po chwili zdjęła też stanik. Spojrzała na mnie I zapytała: Czy to cię podnieca? No cóż, byłem tak zaskoczony tym wszystkim, że tylko kiwnąłem głową. Wtedy powiedziała, że czas nałożyć prezerwatywę. Kiedy ją nakładałem, ona zrzuciła spódniczkę, zdjęła majteczki i położyła się na stole. No dawaj, powiedziała, nie mamy zbyt wiele czasu. Tak więc położyłem się na niej. To było cudowne, szkoda, że nie wytrzymałem zbyt długo PUF, i było po sprawie Spojrzała się na mnie przerażona: jesteś pewien, że nałożyłeś prezerwatywę? Odpowiedziałem tylko no pewnie, i podniosłem kciuk, by jej pokazać

gość musialem sie wylogowac,bo az wstyd mi o tym pisac podczas minetki zaczalem wydlubywac sobie jej lonowca z zebow a ona na caly regulator -no koncz debilu!

Gość ahahahaha
ja o moim 1 razie nawet nie bede pisal bo :o

Gość a moja to mi tylko
krzyczala mocniej mocniej:o A mnie juz tak chuj bolał😭

Gość xxxxxxxxxyttttttttt
tusk Ty matole czemuś projekty PiS zmarnował ??? Czemuś oddał 200 000 000 euro do unii ???

Gość xxxxxxxxxyttttttttt