Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość damn that river

Nienawidzę swoich studiów i wszystkiego co z nimi związane

Polecane posty

Gość damn that river

Studiuję na pierwszym roku. W liceum chodziłam do klasy humanistycznej (wielki błąd!), więc nie zdawałam matury z przedmiotów ścisłych, mimo że jestem z nich chyba lepsza niż z humanistycznych... Do humana poszłam, bo... lubię czytać :O, ale trudno, stało się. Teraz z tygodnia na tydzień przekonuję się, że kijowo wybrałam kierunek. Aż mnie skręca, gdy zaczynam się uczyć, wynajduję sto tysięcy innych rzeczy, byleby tylko odwlec ten moment. Na wykłady chodzę jak na ścięcie. W dodatku mam kijową atmosferę w mieszkaniu i strasznie drętwych, przemądrzałych smutasów w grupie - słowem, nie potrafię znaleźć niczego pozytywnego dookoła siebie. Nie wiem, czy to kwestia mojego nastawienia/zniechęcenia, czy ze mną jest coś nie tak, czy może po prostu wymyślam sobie problemy albo przyciągam wszystkie nieszczęścia. Dość, że chciałabym zmienić kierunek, ale wtedy byłabym dwa lata w plecy (bo w przyszłym roku zdawałabym znów maturę, a potem rekrutacja...), rodzina chyba by mnie wyklęła i - co najgorsze - nie jestem pewna w 10000%, co chciałabym robić. Marzy mi się architektura, ale nie jestem pewna, czy nie na zasadzie "wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma". Ech, jestem rozbita. Wiem, że nie jesteście mną, że nie podejmiecie decyzji za mnie, ale chciałam się po prostu wygadać... Może ktoś będzie na tyle wytrwały, że to przeczyta i skrobnie 3 słowa?

Gość zielony świątek kazał zamknąć
FOLLOW YOUR HEART!!

Gość kwortrra27
co studiujesz

Gość damn that river
Prawo.

Gość damn that river
😡

Gość he he pomyślałam że prawo
jak przeczytałam o tych smutasach w grupie :) ale cóż, nie pękaj, zmienić studia można zawsze, a Ty nie jesteś na to za stara, poza tym to dopiero pierwszy rok.