Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Lord10101010101010

Co myślicie o nastolatkach?

Polecane posty

Gość Lord10101010101010

Gość ocho zaraz sie
zacznie wielkie szufladkowanie :o

Gość złyOn
pod jakim względem?

Gość Lord10101010101010
Ogólnie sie pytam..Czy widzicie u nich wiecej wad niz zalet?Czy nie są wystarczająco dorosłe? Moja uczennica się we mnie zakochała,ja jestem młodym nauczycielem więc i ona mnie bardzo interesuje,ale nie w tym rzecz,chodzi mi o to co byście napisali na temat nastolatek..tak ogólnie... Nigdy nie byłem dziewczyną więc,mniemam stiwerdzić,że nic na temat ich zauroczen,zakochan nie wiem.

Gość kuyopou
ja jeszcze nie tak dawno byłam nastolatką, mam 24 lata :) bardzo mnie śmieszy, jak ktoś skończy 20stkę i zapomina jak to było kiedy miało się te 13-18 lat.. Dla mnie był to cudowny wiek! Pierwsze zakochania - kiedyś zakochałam się nawet w Muńku S. Albo akcja kiedy chłopak zabrał mnie na cmentarz i chciał ze mną palic trawę ! na jakimś grobie! a byłam małą niepozorną blondynką ... ;p Sytuacja kiedy wraz z koleżanką pojechałyśmy do sąsiedniego miasta i spóźniłyśmy się na ost.autobus.. :) jakieś ogniska z przyjaciółmi, pierwszy papieros czy browar:) Ludzie,ogarnijcie się i nie psioczcie na dzisiejsze nastki Sami lepsi nie byliście :)

Gość złyOn
zależy jaka, z jakiego środowiska.. są różne

Gość NiePrzyzwyczajona
ja też w miare mile wspominam (zakochania może nie) ale picie, palenie, imprezy.. w zimie spanie w polu po pijanemu..:P miało się odpały . Dzisiejsze troszkę odbiegają jednak od tamtych czasów..

Gość duża hela
Ty się nauczycielu lepiej uczennicami nie interesuj... w tym sensie

Gość kuyopou