Mazda81 0 Napisano Maj 31, 2010 Do biura lepiej nie kupować drukarki atramentowej, prawda? Jest chyba droższa w eksploatacji. Czy może lepiej zainwestować w urządzenie wielofunkcyjne? Teraz faks nie będzie mi potrzebny, ale kto wie, może za jakiś czas? Takie urządzenie jest niewiele droższe od laserówki a ma jeszcze ksero i skaner. Jak sądzicie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
miodowocynamonowo 0 Napisano Maj 31, 2010 "za jakiś czas" może być bardzo odległe, a co za tym idzie - wtedy mogą pojawić się dużo lepsze, nowe technologie, i tak czy siak wymienisz sprzęt. póki nie potrzebujesz całego kompletu, wstrzymaj się i kup porządną drukarkę (proponuję rozejrzeć się w ofercie magicznejplanety). urządzenie wielofunkcyjne kupisz, kiedy będzie Ci rzeczywiście niezbędne. a i dodatkowa (stara już) drukarka też się przyda pewnie jako dodatek. tak moim zdaniem :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość lylis Napisano Czerwiec 1, 2010 Jeżeli nie bardzo wiesz na co się zdecydować to polecić Ci mogę stronę: http://www.doktortusz.pl/drukarki/ wybierzesz sobie odpowiednia drukarkę dla twoich potrzeb. Jeżeli chcesz do biura to sprawdź jakość samej drukarki (ile stron wydrukujesz na jakim tonerze itp) przekalkuluj koszty. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dlaciebiewszystko 0 Napisano Czerwiec 1, 2010 Takie urządzenie wielofunkcyjne z laserową drukarką jest raczej dużo droższe niż sama drukarka więc jeśli na razie nie potrzebujesz to może sobie odpuść. Chociaż do biura to na pewno by była dobra inwestycja z drugiej strony. Jeśli kupujesz nie za swoje tylko firmowe pieniądze, to możesz się szarpnąć. Spójrz chociażby na taki HP http://sklep.doktortusz.pl/hp-clj-cm1312-p-1454.html?cPath=468 kosztuje ponad 1200 złotych, ale posłużyłoby Ci ładnych kilka lat. Zastanów się czego potrzebujesz i wtedy sobie coś wybierz. Tak czy inaczej do biura laserówka. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość krika27 Napisano Styczeń 4, 2012 jak już wybrałeś drukarkę, trzeba zadbać o odpowiednie materiały eksploatacyjne, ja zawsze kupuję tonery przez internet, najczęściej tu: http://www.e-atramenty.pl/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość cubea Napisano Styczeń 5, 2012 To wszystko zależy od tego, jak dużo będziesz drukować. Urządzenie wielofunkcyjne na pewno jest świetnym rozwiązaniem, ale w sumie drukarka atramentowa wcale nie musi być złym rozwiązaniem. To urządzenie jest całkiem dobre: http://magicznaplaneta.pl/dzial/komputery/kategoria/?id=227&prod=264343 Tusze do niego wcale nie są drogie, a jakość wydruku za to jest świetna, także na pewno warto zainwestować. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Wrzesień 4, 2015 www.xeromania.pl - firma ma od nich cały sprzęt. Był kupiony w bardzo atrakcyjnej cenie a działa bez zarzutu . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość wiola438 Napisano Maj 22, 2016 Warto zainwestować w drukarki z systemem ITS na przykład taki system ma na pewno Epson, który jest bardzo wydajny i oszczędny. Na jednym pojemniczku bardzo dużo stron wydrukujesz. Wiem bo mam model Epson L365 i się opłaca. A teraz nawet mają świetną ofertę na drukarki: http://www.epson.pl/gwarancjanadrukarki . Dłuższa gwarancja i zapas tuszu na 2 lata . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość sysunia36 Napisano Maj 23, 2016 I nie tylko tusz i gwarancja dłuższa, bo jak kupisz do 30,06,2016 roku drukarkę z listy tej: http://www.epson.pl/msoffice to otrzymasz subskrypcje MS Office Personal 365 całkiem za darmo . A więc zakup taki naprawdę się opłaca jak potrzebujemy fajnej i wydajnej drukarki. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość schenon22 Napisano Sierpień 17, 2016 no właśnie słyszałam o tych epsonach, w sferisie widziałam buteleczki do nich, podobno są bardzo wydajne. Teraz korzystam z laserówki czarno-białej ale przydałby się też kolor, te epsony to są kombajny czy same drukarki? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
magfeax 0 Napisano Sierpień 18, 2016 ja mam hp wielofunkcyjną z stoiska sferisu i wcale dużo mnie nie kosztuje, oryginalne tusze po 45 i 49zł zamienniki około stówki, ale są bardzo wydajne Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość pracownikbiurowy231 Napisano Sierpień 30, 2016 Jeśli chodzi o drukarki to polecam zapoznać się z tym artykułem na temat atramentówek. Moim zdaniem to ciekawa opcja: http://chichotistebna.pl/drukarki-atramentowe-w-pigulce/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Marta33 Napisano Wrzesień 11, 2016 @Mazda81 do biura powinnaś zakupić sobie urządzenie wielofunkcyjne. W każdej działalności jesteśmy zmuszeni do roboty papierkowej i niestety, ale wiele dokumentów trzeba będzie kserować, skanować. Ja Ci polecam urządzenie brother j105, które ma jeszcze w sobie fax. Cena urządzenia nie jest wygórowana, a dobre zamienniki kosztują psie pieniądze. Ja zamawiając zamienniki asarto do tej drukarki płacę płacę około 100zł za komplet, a wystarcza zdecydowanie na długo. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość proteanin Napisano Listopad 14, 2016 Urządzenie wielofunkcyjne jest w biurze niezbędne, wiem to po sobie. A na zamiennikach jesteś w stanie oszczędzić sporo i minimalizować koszty działalności Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość kshykk Napisano Maj 30, 2017 Jezeli chodzi o drukarki to ja mam prosty sposob. Zawsze jak mi sie zepsuje jakas, bo wiadomo jak sa robione drukarki... zeby sie popsuc po jakims czasie... :/ - wchodze na drukujesz24, patrze ktore tusze najtansze i kupuje pod nie drukarke :) Najlepszy deal :P Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość akinomm Napisano Czerwiec 9, 2017 Jeśli drukarka będzie używana regularnie to świetnym i tanim rozwiązaniem są Epsony s systemem ITS Np https://www.sferis.pl/epson-l605-mfp-c11cf72401-p45592 Koszt oryginalnej butelki z atramentem Epsona to ok 30 zł a ma on 70 ml czyli 3-4 tys stron wydruku (porównywalnie z tonerami do laserówek a nawet więcej) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość kaliszovy Napisano Kwiecień 12, 2018 Również ze strony https://dobretonery.pl/ od dłuższego czasu zamawiam zamienniki tuszy do mojego HP i wcale to nie prawda, że drukarki się psują u mnie wszystko ładnie działa, a same zamienniki to dobry pomysł bo można sporo pieniedzy zaoszczedzic ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pine88 0 Napisano Kwiecień 12, 2018 Ja mam Canona i jestem zadowolona. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Zori_92 0 Napisano Kwiecień 13, 2018 Jeżeli zamienniki sa kiepskiej jakości to się popsuję :). Na przykład zle zregenerowane tusze mogą zalać drukarę, w przypadku tonerów nie ma takiego ryzyka bo sam proszek jedynie może się rozsypać - dlatego lepiej wybrać lepszej jakości zamiennik a nie koniecznie ten najtańszy. Dobre opinie zbierają np. Actisy czy firma isplus. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Czerwiec 18, 2018 Do mojej firmy dostawą dostawa drukarek zajmuje się firma z Gdańska www.hicopy.gdansk.pl. W firmie Hicopy znajdziemy takie urządzenia jak kserokopiarki oraz niszczarki, firma oferuję nowoczesne drukarki do biur pozwalające zredukować koszty eksploatacji oraz zwiększyć wydajność pracy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Czerwiec 18, 2018 Zdecydowanie do biura laserowa jest lepszym pomysłem. Co do faksu... nie korzysta się już z tego i wątpię aby jeszcze kiedyś korzystano. Ale wielofunkcyjne urządzenie ze skanerem jak najbardziej. Ja bym Ci poleciła ten model https://www.al.to/p/403798-urzadzenie-wiel-laserowe-brother-dcp-l2532dw.html bo jest naprawdę wydajne i ekonomiczna ale nie traci się na jakości wydruków, wręcz przeciwnie są bardzo wysokiej jakości. Do tego łączy się z pomocą usb i wifi. Drukowanie jest wręcz błyskawiczne bo to aż 30 stron na minutę, przy czym posiada opcję druku dwustronnego a podajnik na papier mieści aż 250 arkuszy. No i od razu mamy skaner. Myślę , że to idealne rozwiązanie do biura. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Czerwiec 19, 2018 jeżeli nie potrzebujesz kolorowego druku to tylko laser. Jeśli jednak kolor jest potrzebny polecam atramentówkę brother dcp-j105. Do tego zamienniki dobrej jakości np https://allebiuro.pl/tusze-brother/ i drukujesz praktycznie za darmo koszt jednej strony to niecały 1 gr. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość11111 Napisano Czerwiec 25, 2018 Jeśli drukujesz duże ilości dokumentów to zdecydowanie laserówka wychodzi taniej. Najlepiej wybrać coś Brothera lub HP. Oczywiście zakup wielofunkcyjnego urządzenia wychodzi drożej, ale zawsze można zaoszczędzić wybierając zamienniki tonerów zamiast oryginalnych wkładów laserowych. Zamienniki do drukarek Brothera dostępne tutaj https://www.sklepmk.pl/78-toner Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Lipiec 23, 2018 Ja też pół roku temu kupowałem drukarkę od firmy www.hicopy.gdansk.pl i jestem do dziś zadowolony. Moja firma jest mała ale drukujemy dużo wiec jak do tej pory nic się z drukarką nie robi i takiego sprzętu potrzebowaliśmy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość sercio42 Napisano Październik 17, 2018 A jeżeli chcecie zmniejszyć trochę koszty eksploatacji drukarki to polecam https://dobretonery.pl/ tutaj sobie zajrzeć. Od wielu lat są na rynku i sprzedają dobrej jakości zamienniki tuszy i tonerów. Fajne rozwiązanie, a jakość druku oczywiście bardzo dobra (testowałem) :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Październik 19, 2018 Nie wiem jak z drukarką, natomiast generalnie artykuły do wyposażenia klas i sal szkolnych można znaleźć na www.TabliceAkademickie.pl teraz mają szereg promocji. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach