Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość no nie wiem kurde

czy zawsze, jak przychodzi do Was faacet

Polecane posty

Gość no nie wiem kurde

to robicie mu obiad?:O bo jest tak, ze ten moj przychodzi 2-3 razy w tygodniu. Nie zawsze mam czas i kasę, żeby coś ciekawego stworzyc, a jak jest u Was? Bo jesli przychodzi on, to ja wydaję na obiad tak ze 3 dychy, no ale tak 3 razy w tygodniu...jestem pierwszoroczną studentką, nie mam swojej kasy jeszcze, a to, co mam od rodziców ledwo pozwala mi na byt;) ale nie o to nawet chodzi. Pytam tylko czy zawsze przygotowujecie jedzenie? Chodzi mi o takie dania raczej obiadowe;)

Gość menda aspoleczna
nie, bo ja nigdy nie gotuję, nawet dla siebie 🖐️

Gość no nie wiem kurde
menda;) to ciekawe podejście :classic_cool:

Gość kinia_____L
nie daj się tak- bez przesady Nie ucz go tego- przyzwyczai się i zawsze już będziesz mu tak musiała gotować. Niech on ci czasem coś przyrządzi albo przyniesi produkty i upichcijcie coś razem. I niech Cię czasem zabierze do knajpki na miasto.

Gość lejdi gryzli
Zawsze jak do mnie przyjeżdża to pytam go czy jest głodny, jeśli jest to oczywiście robię mu obiad i nawet nie rozliczam z kasy.... Nawet nie wiem ile wydaję na obiad

Gość nawet w barze mlecznym jest...
...taniej a nie trzeba gotowac :) a poza tym mozesz przeciez robic duzo tansze dania. 30 zl to wcale nie malo. przerzuc sie na makarony i nalesniki :)

Gość no nie wiem kurde
no bo ten moj chłopak to sam obiadu nie robi, tylko jego siostra...i jak juz ich odwiedze, to zjem, to co ona przygotuje, ale ogolnie to nie odwiedzam ich tak często, albo w środku nocy;), więc nie jadam tam zbyt często. nie chodzi o to, że jestem skąpa, moze własnie wręcz przeciwnie, chcę, żeby było różnorodnie, wydaję kasę, a potem jem nalesniki, zeby zaoszczędzic:O chyba przesadzam:O

Gość menda aspoleczna