Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

studentka23

CO MI JEST?

Polecane posty

Ostatnio pojawiły się o mnie: - problemy z pamięcią i koncentracją. Jestem studentką i jeszcze niedawno nie miałam problemów z nauczeniem się na egzamin. Teraz nawet jak uda mi się skupić, to mam kłopot z zapamiętaniem. Nauka zajmuje mi o wiele więcej czasu. Zauważyłam także, że mam problemy z wysłowieniem się, nawet napisanie czegokolwiek sprawia mi ogromny kłopot. Niedawno miałam ciężki egzamin i mimo, że długo się uczyłam, to napisałam straszne głupoty, a zdania formuowałam jak półanalfabeta. Nie wiem kurcze czym to jest spowodowane. -czuję ostatnio ogromne zniechęcenie do czegokolwiek. Bardzo ograniczyłam kontakty z ludźmi, unikam ich. Zerwałam znajomość z wieloletnią przyjaciółką. Nawet z rodzicami, z którymi mieszkam ciężko mi się dogaduje. Narasta we mnie obojętność, mało co mnie cieszy, uważam, że nic dobrego mnie w życiu nie czeka. -Czuję się jak dziwoląg, uważam, że wszyscy tak o mnie myślą, co sprawia, że coraz bardziej zamykam się w sobie Czy to jakaś choroba psychiczna?

Gość działka za miastem
to nie jest choroba psychiczna ale musisz się szybko wziąć w garść, bo sama się wpędzisz w chorobę. po pierwsze nie wiesz co o tobie myślą inni- sama sobie coś uroiłaś i się tym dręczysz. mam czasem ten sam problem ale dzwonię wtedy do przyjaciółki i ona mnie wyprowadza z błędu. doradzam Ci wizytę u psychologa, może pomoże Ci znaleźć źródło Twoich problemów

Gość wytyryniarz...................
brak sexu!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gość a jakże
To może być początek depresji. Jak nie przejdzie przez wakacje, radzę zasięgnąć opinii lekarza lub psychologa. Może być gorzej jak nic z tym nie zrobisz.

Gość prosze o pomoc HELP