Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość lady marimacho

BABOCHŁOPY łączmy się!!!

Polecane posty

Gość lady marimacho

Zapraszam wszystkie Panie, niesłusznie bądź słusznie uważane za chłopczyce, babochłopy, kobietony, itp. Pogadajmy o tym, czy lubimy siebie, takimi, jakie jesteśmy, co i jak chciałybyśmy zmienić. Pozdrawiam:)

Gość aha i achh
Do bycia babochłopem z charakteru zmusiło mnie życie, a raczej mój mąż. :O Nie lubię siebie takiej, ale muszę.

Gość allle alllaa
ja jestem babochłopem z zainteresowań. studiuję męski kierunek, interesują mnie zwykle męskie hobby i jestem nieromantyczna ... ale z wyglądu poza atletyczną budową nie wyglądam jak babochłop ale podobno z lekka niewinnie i jak laleczka. to ostatnie mi nie współgra z charakterem :/

Gość porazka;/2
hej ja podobno tez jestem babochłopek z cyckami ostatnio usłyszałam stwierdzenie mirjam.Nie jestem romantyczna uczucia okazuje zadko nie chodze w kieckach bo ich nienawidze i zwa mnie wredna suka:D

Gość lady marimacho
Witajcie!:) Ja też nie noszę kiecek, przez co mój facet tak właśnie mnie nazywa, co mnie wkurza, bo jednak w męskich spodniach i koszulach nie chodzę... Mam pewien zmysł techniczny, poza tym przeklinam, piję piwo, lubię piłkę nożną i takie tam:)

Gość lady marimacho
Która wyczesze mi bródkę? :classic_cool:

Gość lady marimacho
Very funny:)

Gość porazka;/2
no sory ja sie maluje mam cycki nosze obcisłe bluzki chhodze n dyskoteki wiec chyba az tak zle nie ma i tez klne nie dam se w kasze dmuchac i to mi sie podoba;0 aa i niecierpie szpilek:D

Gość Lilly Evangeline+