Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Przestraszony_kamil

POMOCYYY! PIERWSZY RAZ Z DZIEWCZYNĄ - BOJĘ SIĘ! ;(

Polecane posty

Gość Przestraszony_kamil

Mam 18 lat. Moja dziewczyna chce uprawiac ze mna seks, lecz jestem w tym zielony, a ona miala juz wielu partnerow o wile starszych od niej. Boje sie, ze nie dam rady jej dogodzic lub ze wysmieje moje przyrodzenie (nigdy go jeszcze nie widziala) ponadto mam stulejke, co mam zrobic, przeciez jej nie odmowie ?!!!!! ;(((((((((

Gość .Husky
zacznij od anala dziewczyny to lubia 🖐️

Gość QQnaMuniu
idź na luż , a tak na marginesie to skoro jest doświadczona , to powinna wiedzieć jak Cie " wprowadzić"

Gość Przestraszony_kamil
Ale czy ona to lubi ? ;((

Gość Przestraszony_kamil
A co bedzie jak mi nie stanie ?!! utne go sobie chyba ! ;/

wez ja na piwko jak wypije ponad 5 i ty z 5 to ona bedzie zadowlona i ty, nie wazne jak ci pujdzie. A wogóle co sie stresisz jedziesz z koksem i tyle, myśl chłopie też o sobie nie bądz pizda, zycie nie polega TYLKO NA ZADOWOLANIU INNYCH. Jak jestes prawik i sie bardzo boisz to idz do burdelu potem sam bedziesz wiedzial co zle robiles nikt ci nic innego nie doradzi a jak tak to same swirki niewydymki.

Gość ze stulejka to bedziesz mial
problem, bo moj byly mial i okazalo sie ze stosunek byl dla niego bardzo bolesny lepiej najpierw rozwiazac problem stulejki a potem zabierac sie za seks

Gość Przestraszony_kamil
jak sie uporac ze stulejka samemu ?!

jak se nie oberwoe gwinta to niech lepiej uwaza ta dziewczyna bo chodzic bedzie jej ciezko oj ciezko.