Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość salmaa

czy jest tu jakiś PRACOWNIK BIUROWY ??? -kilka pyt. pilne!

Polecane posty

Gość salmaa

witam, idę dziś na rozmowę w sprawie pracy (aplikuję na stanowisko referenta ds administracyjnych). Wykształcenie mam zupełnie odmienne nie związane kompletnie z administracją ale jako że w moim zawodzie pracy nie ma szukam innej. Pliz podpowiedźcie mi jaki jest zakres obowiązków osoby na takim stanowisku, jakie są wymagania ...może ktoś ma bądź miał do czynienia z taką pracą. Bardzo proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ssddfdfgdf
chyba w kazdej firmie jest inaczej.. :O to zalezy od jej profilu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a pewno praca z komputerem, więc opanowany pakiet MS Ofiice. Pewnie na pioczątku ktoś Cię wprowadzi. Nie są to trudne rzeczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość U mnie są jaja
obowiązkiem jest dawanie dupy szefowi robienie kaw i herbat chodzenie w miniówkach i wysokich butach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nawet nie idz
widać ze sie nie nadajesz do niczego na pewno pracy nie dostaniesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość NIE NADAJESZ SIE DO TEJ PRACY

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość salmaa
tak wiem że w każdej firmie jest inaczej. Chodzi mi głównie o to, czy osoba posiadająca wykształcenie nie związane z administracją ma w ogóle szanse na otrzymanie takiej pracy i czy generalnie sobie poradzi. To jest pierwsza moja praca po studiach stąd te pytania. Jeśli ktoś z Was pracował na takim stanowisku lub orientuje się w tym temacie to proszę o informacje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nie trafiłeś na włąściwą
poradzisz sobie. trzeba pisać an komputerze, czasem liczyć w excelu, kopertować, odbierać telefony. spoko, szkoły wielkiej nie tzreba mieć do tego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość KAMAAAA
Ja prowadzę biuro w prywatnej firmie:)) Pracy multum..bo oprócz typowo administracyjnych sprawa - poczta umawianie spotkań, zamówienia..mam masę specjalistycznych dokumentów..ale w to zostałam wprowadzona po jakimś czasie... Także wydaje mi się, że dobra organizacja pracy, obługa komputera, faxu, ksera..na poczatek powinna wystarczyć:) Trzymam kciuki:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość smaczna sałatka
Do zakresu obowiązków referenta ds. administracyjnych należy: znać i ściśle stosować przepisy wewnętrzne w zakresie niezbędnym do właściwego wykonywania pracy na swoim odcinku; znać i przestrzegać Regulamin Organizacyjny obowiązujący w Zakładzie Budżetowym SCP; znać i przestrzegać obowiązujące przepisy odnośnie dyscypliny pracy bhp i p.poż.; dbać o powierzone mienie społeczne oraz zapobiegać wszelkim przejawom marnotrawstwa, niegospodarności i nadużyciom; czynności służbowe wykonywać według najlepszej woli i staranności przy pełnym wykorzystaniu czasu pracy; stosować się do zasad zachowania tajemnicy służbowej; swoją wiedzą fachową oraz kulturalnym i uczynnym stosunkiem do ludzi przyczyniać się do dobrego imienia zakładu; przestrzegać zasad koleżeńskiego współżycia w stosunku do współpracowników. 17 Szczegółowy zakres obowiązków służbowych referenta ds. administracyjnych: a) w zakresie BHP: organizowanie pracy w sposób zapewniający bezpieczne i higieniczne warunki pracy, zgodnie z przepisami i zasadami bhp; stosowanie przydzielonej odzieży roboczej, ochronnej i sprzętu ochrony osobistej; posługiwanie się sprawnym funkcjonalnym sprzętem i narzędziami pracy; powierzony sprzęt i narzędzia pracy poddawać terminowym przeglądom (co 6 m-cy); poddawanie się okresowym badaniom lekarskim, posiadanie tzw. aktualnej karty zdrowia; poddawanie się obowiązującym szkoleniom w zakresie BHP; przestrzeganie ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz.U.Nr 35 z 1982); natychmiastowe zawiadamianie przełożonych o zaistniałych wypadkach przy pracy. b) w zakresie ochrony p.poż.: znać przepisy p.poż. ze szczególnym uwzględnieniem swoich stanowisk i stanowisk sąsiednich; znać zagrożenie pożarowe występujące na własnym stanowisku i stanowiskach sąsiednich; znać zasady prewencji na swoich stanowiskach oraz zasady interwencji na wypadek pożaru; poddawanie się obowiązującym szkoleniom p.poż.; nie palić papierosów i nie wchodzić z otwartym ogniem w miejsca zakazu posługiwania się ogniem otwartym; uczestniczenie w gaszeniu pożaru i ewakuacji sprzętu i ludzi; wyłączyć powierzone maszyny i urządzenia na czas nieobecności na stanowisku pracy; nie wykonywać napraw wymagających wykonawstwa fachowego przez pracowników uprawnionych; obsługując maszyny i urządzenia, wykorzystywać je wyłącznie do celów zgodnie z ich przeznaczeniem; przestrzegać obowiązku okresowych przeglądów i konserwacji maszyn i urządzeń; przed wyjściem z pracy sprawdzić czy stanowisko zostało pozostawione bez żadnych zagrożeń pożarowych; znać i przestrzegać Regulaminu Ochrony Przeciwpożarowej; znać sposoby alarmowania straży pożarnej; umieć posłużyć się w istniejącym zakładzie pracy podręcznym sprzętem gaśniczym; w czasie akcji gaśniczej wykonywać polecenia dowódcy akcji ratunkowo-gaśniczej; c) w zakresie obowiązków służbowych: prowadzenie sekretariatu poprzez: przyjmowanie rozmów telefonicznych, przyjmowanie i ewidencjonowanie korespondencji wpływającej oraz przedstawianie jej do dekretacji ; przekazywanie zdekretowanej korespondencji wewnętrznej oraz przygotowanie do wysyłki; rejestrowanie listów poleconych w książce pocztowej; rejestrowanie listów zwykłych w specjalnie założonym zeszycie. rejestrowanie i przekazywanie listów adresatom za pośrednictwem zeszytu doręczeń; przepisywanie na maszynie pism opracowanych przez Kierownika Zakładu; opracowanie pism i przepisywanie na maszynie innych pism zatwierdzonych przez Kierownika SCP; opracowanie pism we własnym zakresie, wynikających z zakresu czynności; obsługa kserokopiarki; protokołowanie narad roboczych prowadzonych przez Kierownika Zakładu; pobieranie zaliczek na zakup materiałów biurowych i terminowe jej rozliczanie; składanie, zamawianie i zakup materiałów biurowych; zamawianie odbieranie pieczątek i regulowanie należności oraz likwidowanie pieczątek i stempli nieaktualnych; prowadzenie rejestrów przedmiotów nietrwałych znajdujących się w Zakładzie; przekazywanie maszyn i urządzeń biurowych do konserwacji i naprawy oraz odbieranie ich; prowadzenie ewidencji materiałów biurowych; zakup i zaopatrywanie pracowników w herbatę, cukier, mydło, ręcznik i papier toaletowy; prowadzenie spraw związanych z likwidacją przedmiotów nietrwałych; zakup niezbędnych znaczków pocztowych oraz prowadzenie odpowiedniej kontroli przychodu i rozchodu tych znaczków; sporządzanie miesięcznych zestawień dla potrzeb księgowych z przychodu i rozchodu znaczków pocztowych; uiszczanie opłat za korzystanie z posiadanych odbiorników i telewizorów; załatwianie innych czynności zleconych przez kierownika; załatwianie rachunków telefonicznych; rozliczanie firm znajdujących się w SCP.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość smaczna sałatka
Tym ja się zajmuje. Poza tym jest ostatni punkt - wykonywać inne polecenia przełożonego. Nie chodzi tu o sex to jest nim kobieta:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość salmaa ty na pewno
tej pracy nie dostaniesz bo sie do niej nie nadajesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zalezy, co za firma, ilu pracowników, jaki mają podzial obowiązków ogólnie moge napisać, co w sekretariacie się robi przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, rozdział zadekretowanej korespondencji przyjmowanie, rozdział, wysyłanie maili przepisywanie tesktów szefa - korespondencji (z brudnopisu lub ze słuchu) przyjmowanie telefonów, obsługa centralki przyjmowanie i wysyłanie faxów obsługa xero i innych urządzeń biurowych (np. niszczarki, lamionatora, bindownicy) obsluga gości (przysłowiowa kawa/herbata, zawiadamianie szefa) prowadzenie terminarza szefa, przypominanie o terminach, łączenie jego rozmów przychodzących i wychodzących, umawianie jego spotkań piecza nad obiegiem dokumentów w firmie, nad kluczami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zapomniałam dodać - często w sekretariacie znajduje się "rozdzielnia" materiałów biurowych - czyli taki magazynek podręczny - prowadzi się rodzdzial i ewidencję tych materiałów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość praca jak praca
ale nie każdy sie do niej nadaje Jestem wróżką zastosowałam wahadełko zadaje pytanie : czy dostaniesz tą prace ? no moja droga przykro mi ale whadełko zdecydowanie pokazuje NIE DOSTANIESZ TEJ PRACY

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość salmaa
smaczna sałatka dziekuję Ci bardzo za skopiowanie i wklejenie tutaj tego aktu prawnego..już go wcześniej czytałam :P chodzi mi raczej o zwykłą normalną opinię osób, którzy wykonują tą pracę bądź którzy z jakichś powodów ją znają. Dlatego dziękuję Wam serdecznie za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość salmaa
praca jak praca a weź jeszcze wywróż czy ta praca jest spoko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ależ kochana nie ma za co
przecież i tak nie dostaniesz tej pracy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ja otworzylem niedawno biuro i zaopatrzylem sie w drukarki i xera ( kupowalem z www.inprosystem.pl ) i musze powiedziec, ze naprawde dobry sklep i dobry sprzet maja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×