Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość bez przekonania,.,

równouprawnienie.

Polecane posty

Gość bez przekonania,.,

Mam 21 lat. Studiuję, pracuję i wcale mnie to nie bawi..chciałabym mieć męża, dzieci, dom..nie chcę robić kariery..wkurza mnie to, że kiedy o tym mówię, ludzie uważają mnie za głupią. Co w tym głupiego? Czy każda kobieta musi zrobić 10 fakultetów i mieć pracę, żeby udowodnić swoją inteligencję? Ja marzę o czymś innym.. czy o tym jak wartościowymi jesteśmy ludźmi przemawiają studia jakie skończyliśmy, super praca, wypasiony dom? Ja chcę być kobietą w rozumieniu ludzi sprzed kilkudziesięciu lat. Chcę zajmować się domem, dziećmi i mężem..dlaczego dzisiaj takie kobiety są uznawane za głupie, łase na kasę męża?

bo wtedy byly inne czasy a teraz trudno jest o troche grosza a siebie i rodzine za cos utrzymac trzeba. patrza na ciebie jak na sepa bo jesli teraz zajdziesz w ciaze to wlasnie sepem bedziesz- utrzymanka meza a on bedzie zywil dwie dodatkowe geby

Rób co pragniesz i podążaj za głosem serca :) nie,nie chodzi o to,że wszystkie takie kobiety sąuważane za głupie,ale te,które wychodzą za mąż i maja dzieci,bo tak wypada,bo powinny,bo rola kobiety ple ple ple..Ty masz raczej odwrotną sytuację :D znaczy że z przymusu sie kształcisz,pracujesz,bo tak trzeba i wypada i powinno się w tych czasach.

a najlepiej to pogodzić obydwie sprawy...nie pakuj się w dzieci jak nie masz ich za co utrzymać

Gość bez przekonania,.,