Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość upsa

Europejska Karta Ubezpieczeniowa-jak ja wyrobic?ile kosztuje?jakie zasady?

Polecane posty

Gość ala ma kotaa
Musisz wypełnić wniosek znajdziesz na stronie NFZ Musisz mieć dowód na to że jesteś ubezpieczona , karta będzie ważna przez 2 msc od opłacenia ostatniej składki . Karte wyrabiają za darmo na miejscu. Idziesz dajesz wniosek i zaświadczenie o zaplaconej skladce i tyle.

Gość upsa
Musisz mieć dowód na to że jesteś ubezpieczona -czyli co?kuzynka jest w anglii nie pracuje ona tylko jej mąż oplacenie ostatniej skladki-ile wynosi? Karte wyrabiają za darmo na miejscu. Idziesz dajesz wniosek i zaświadczenie o zaplaconej skladce i tyle. na miejscu czyli gdzie? sorki za pytania ale jestem laikiem w tym temacie

Gość ala ma kotaa
powiem tak - my wyrabialismy kartę na wyjazd wakacyjny. Ja jako dowód , że jestem ubezpieczona dałam kwitek o zapłaceniu składki kwartalnej dla krusu, mąż miał od pracodawców kwitek że zapłacili składkę ZUS Wyrabia się ją w NFZ nie wiem jak to wygląda jeśli chodzi pobyt dłuższy niż 2 msc. Najlepiej zadzwonić do NFZ do którego się podlega i wypytać .

Gość upsa
hmmm- to nie wiem bo ona musi to załatwic w anglii-no cóz jej problem koniec jezyka za przewodnika i niech sie dowie dziekuje za informacje

Gość bede Was podczytywac

ja wyrabialam tekie karty dla rodzinki w uk,wiec wystarczy wejsc na strone NHS i tam wpisac EHIC(European Health insurance Card)i tam mozna wypelnic aplikacje online,ja nic za to nie placilam,wyrabialam dwa lata temu,wiec nie wiem jak to jest teraz. tu masz link:http://www.nhs.uk/chq/pages/1073.aspx