Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

małe słoneczko

Lublin- studentka szuka pracy od października PILNE!!

Polecane posty

Jestem studentką ostatniego roku i chciałabym podjąć jakąś pracę w Lublinie. Studiuję dziennie ale teraz będę miała malo zajęć. No i koniecznie muszę znaleźć pracę jakąś bo mam dosyć brania kasy od rodziców. Z nimi zresztą się ostatnio nie mogę dogadać. Mogę pracować jako sprzedawca w sklepie, w butiku etc. Mam trochę doświadczenia bo w wakacje pracowałam w cukierni, lodziarni...i to nie tylko w te wakacje. Mogę się też opiekować dzieckiem chociaż nie mam doświadczenia ale uwielbiam dzieci. Jestem bardzo miłą osobą, nie mam żadnych nałogów, jestem spokojna i poważnie podchodzę do życia. Jeżeli ktoś mógłby podpowiedzieć gdzie można by się zaczepić żeby trochę kasy dorobić to byłabym wdzięczna. Nie interesują mnie oferty napalonych panów z kasą :) Proszę o pomoc! Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dziewczyno..myslisz ze potencjalny pracodawca bedzie szukał osoby do pracy na kafe:O wejdz na gratke, na infopraca, pracuj.pl, money.pl i tam szukaj w ogłoszeniach na kelnerke, hostesse, do biura, do biura obsługi klienta:O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wiesz próbuję wszystkiego...może przez przypadek taki tutaj trafi. nie szkodzi spróbować:) pracę jak zapewne wiesz nie łatwo znaleźć. Dzięki za stronki z pracą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dar223ia
w lublinie jest infolinia orange - klienci indywidualni ciągle szukają nowych konsultantów poszukaj ofert i wyślij cv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach