Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość marrreck_krk

No to się załamałem...

Polecane posty

Gość marrreck_krk

Chciałbym znaleźć dziewczynę, ale doszedłem do wniosku, że chyba trzeba czekać. Szukam porządnej dziewczyny, nie w głowie mi jakieś flirciki, czy przygody. Jeszcze studiuję, ale mam poważne myśli w głowie, zainteresowania i pasje. Niektórzy mówią, że trzeba wyjść, działać, ale to chyba nie tak. Nie ma okazji nawet, bo nie widziałem jeszcze dziewczyny w moim guście. Chyba nie pasuję do XXI wieku i jestem za poważny... :)

Gość marrreck_krk
Wiem, że takie użalanie się nad sobą nie jest dobre, ale mam nadzieję, że jakieś porządne dziewczyny dadzą w tym miejscu oznakę życia i dadzą mi nadzieję do dalszych poszukiwań. :) Bo ostatnio widzę same pijaczki i niedojrzałe dziewczynki..

wychodź wieczorem do Pubów, albo do clubów - albo zapisz się na jakiś kurs! :) pewnie poznasz kogoś wartościowego! ;)

Gość dziewczę z kafe
W pubach same pijaczki przecież :classic_cool:

Gość marrreck_krk
Może jak się kolejny rok akademicki zacznie, to będę gdzieś chodził. Pub, to może dobry pomysł, bo będąc na dyskotece, czuję że to nie moje klimaty. Znajdę jakiś lokal, gdzie przebywają tam też i dziewczyny w Krakowie.

Gość jejejee
ach mareczku juz myslalam ze to ty z wrocka :):P

Gość TH is IT KF
Bądz cierpliwy

Gość marrreck_krk
Nie, tu Kraków nadaje. :) TH is IT KF, zobaczymy...

Gość Prażynka_87
Nic nie szukaj.... miłość przyjdzie sama nieproszona....zaskoczy cie

Gość no to ja tezzzzz
ja chyba za stara jestem 30-tka mi stuknela:O ale ja jestem normalna :) chociaz hmm alkohol lubie to moze jednak nie...

Gość ika89