Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość kynia

Urząd pracy

Polecane posty

Gość kynia

Witam Mam wielki problem;/ Jestem studentką, która często zmieniała miejsca zamieszkania i tak samo prace..Teraz gdy przyszła pora zarejestrować się w Urzędzie Pracy(jako bezrobotna), okazało się że nie mam wszystkich umów i zaświadczeń o zarobkach(wina nie upilnowania przy przeprowadzkach).Nie mam pojęcia, czy coś się stanie jak nie dam wszystkich umów ?Mam przepracowane 3 lata i nie zależy mi na zasiłku, chcę porostu się zarejestrować!

Gość Łukasz25___
Urząd cię za to nie zabije ani nie wygoni, będziesz miała problem z udokumentowaniem im że pracowałaś gdzieś w tamtym czasie, a co za tym idzie gorsza pozycję do startowania na stanowisko na które przy twoim stażu można by się ubiegać, bo raczej pracodawca na słowo nie uwierz że gdzieś pracowałaś. A nie możesz jeszcze raz poprosić o wystawienie świadectw pracy tych które zgubiłaś?

Gość kynia
Witam ponownie! Mi tylko chodzi o kurs.Rozmawiałam już z panem, który organizuje te kursy.Dał mi wszystkie papiery potrzebne, do zgłoszenia się do UP.

Gość dar223ia
nie , nie musisz, tylko sie ie przyznawaj urzędowi, bo cię odprawią z kwitkiem j ta miałam, na drugi dzien poszłam do innej babki, dalam co miałam, i nie było problemów

Gość kynia
wielkie dzięki! ja mam plus taki ze w urzędzie jest mój kolega z ,,przyszłą,, szwagierką i oni mnie przyjmują.dzwonie i sie umawiam z nimi... tylko nie wiedziałam czy mogę sobie na to pozwolić, a głupio mi było się pytać:) wielkie dzięki:*:*:*

Gość dar223ia
nie musisz się niczym martwić, też miałam kiedyś taki problem i nikt mi nie umiał odpowiedzieć o połowy umów ze zleceń po prostu zapodziałam, ale postanowiłam dać co miałam i nikt nie robił problemów :)

Gość dar223ia