Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość KIBIbo

czuję się niedopieszczona

Polecane posty

Gość KIBIbo

Witam, jestem z facetem od 10 miesięcy, od 2 mieszkamy razem. Jest wspaniały, okazuje mi wiele czułości, jest wyrozumiały i zabawny. Kocham go bardzo. To jest mój drugi partner, wcześniej byłam z facetem 5 lat, więc nie mam dużego doświadczenia. Chodzi o to, że mój obecny parter ma małego penisa.. Na początku prawie go nie czułam, potem jakoś się "przyzywczaiłam" i się nauczylam czerpać z seksu przyjemność. Minęło już trochę czasu, a ja się czuję niedopieszczona. On nie uznaje jakby gry wstępnej. Jak próbowałam delikatnie z nim porozmawiać, to przeprosił i obiecał poprawę. Teraz to wygląda w ten sposób, że on uszczypnie mi pierś, pocałuje, a potem mówi, żebym nawilżyła mu penisa ustami i od razu do rzeczy. Męczy mnie już to. Bo jemu nigdy nie przyszło do głowy, że ja tez chciałabym miłości oralnej. Próbowałam już jakoś go zachęcić.. I najlepiej jeszcze, kiedy to ja jestem na górze i przejmuję inicjatywę..Naprawdę z nim rozmawiałam, że mi się nudzi już ciagle ta sama pozycja i żebyśmy spróbowali czegoś innego.. A on: "Dobrze, jutro spróbujemy". I jest dalej, jak było. Już mi się nie chce uprawiać seksu, bo się czuję..jak taka maszyna do zaspokoajania. Wiem, że seks nie jest najważniejszy, bo w życiu codziennym dogadujemy się świetnie, ale już nie wiem sama, co mam zrobić :(

Gość KIBIbo
ech...

Gość KIBIbo
Nie wiem, co ja mam już zrobić. Kocham go bardzo, ale naprawdę brakuje mi takiego normalnego seksu, gdzie ni tylko daję przyjemność, ale i ją biorę

Gość sonia... :)