Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość nmjggfauyg

chamstwo pracodawców przechodzi ludzkie pojęcie.

Polecane posty

Gość nmjggfauyg

Szukam pracy, jestem po studiach mam 26 lat, 4 lata doswiadczenia zawodowego. dobre kwalifikacje. Byłam na kilku rozmowach o prace i jestem przerażona tym co sie dzieje. 2 razy zostałam poinformowana ze świetnie sie nadaje na to stanowisko ale niestety jestem kobieta w wieku reprodukcyjnym i napewno w najbliższym czasie zajdę w ciąże a firma nie może sobie na to pozwolić, w innej firmie chciano mnie zatrudnić od razu pod warunkiem ze podpisze zobowiązanie ze przez najbliższe 5 lat nie zajdę w ciąże, a jeśli tak to zobowiązuje się pokryć pracodawcy wszystkie koszty związane z inwestowaniem we mnie jako pracownika ( szkolenia, kursy, itp). matko co się dzieje w tym kraju.

Gość pudernica ze szczecina
To, moja Droga, jeszcze nic. Sama przezylam takie rzeczy, ze pytanie o przyszla ciaze nie robi na mnie zadnego wrazenia.

Gość no to po prostu
podpisz takie zobowiazanie. nikt nie chce inwestować w ciebie npieniędzy, żebys potem poszła na macieżyński i na wychowawczy. skoro jesteś uczciwa w stosunku do pracodawcy nic nie stoi na przeszkodzie żebys takie zobowiazanie podpisała. nie ?

Gość aquariuss
Kobieto podpisz takie coś,w naszym katolickim Kraju wygrasz każdy proces przed sądem pracy. Nic nie będziesz musiała oddawać, w osteczności poprosisz księdza o pomoc a on już pogada z sedzią i sprawa załatwiona (to w sytuacji jak zajdziesz w ciąże)

Gość no wypiernicz go na powietrze
ja pierdole...w innych krajach jest to nielegalne i nawet nie maja prawa sie pytac czy kobieta ma zamiar zajsc w ciaze czy nie :-O

Gość pracodawca a co Ty wiesz