Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość kasiamamaolivi

jak przygotowac sie do lotu samolote z 19 mc coreczka?

Polecane posty

Gość kasiamamaolivi

Co powinnam zabrac czego moge sie spodziewac ?lecimy za 4 dni a aja jestem zielona w tym temacie...prosze o rady...

-duzo gazet dla dzieci z kolorowymi naklejkami -pare nowych ksiazeczek ktorych jeszcze nie widziala -laptopa z bajkami -wode do picia -jakies ulubione przekaski -smoczek(jesli jeszcze go uzywa) moga zatkac sie jej uszy przy starcie i ladowaniu,dobrze by bylo gdyby w tym czasie pila cos(zeby caly czas przelykala).

Gość ja za tydzien
lece z 6 miesiecznym bobasem pierwszy raz.z tego co wiem nalezy podac cos do picia przy starcie i ladawaniu.troche obawiam sie tego lotu...

Gość kasiamamaolivi
ja tez boje sie jak cholera lekarz przepisal malej neosspasmine na uspokojenie dziekuje za odpowiedzi

ja tez sie balam ( lecialam sama ) z 3, 4,5 i 5,5 miesiecznym dzieckiem. na codzien nie jest aniolkiem niestety, ale w samolocie naprawde spisywala sie na medal. Zaraz po starcie zasypiala ( to rumor silnika tak niby dziala ) Wazna jes woda do picia- w ten sposob odtykala sobie uszy i zwilzala usta-klimatyzacja wysusza sluzowki ) z wiekszym dzieckiem mozna sie bawic, byc moze bedziesz musiala trzymac je na kolanach ( zalezy od lotu ), dobra zabawa sa "lapki", najwazniejsze to nie panikowac, bo dziecko to czuje. Bedzie dobrze :) pzdr

Gość xxxxxxyyy