Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

tatonka

Jak odebrać wyrok?

Polecane posty

Jak można odebrać wyrok o rozwodzie? tzn czy muszę go odebrać osobiście w sądzie po uprawomocnieniu czy mogą mi go przesłać pocztą? Do sądu mam kawał drogi więc wolałabym uniknąć kolejnej wycieczki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A zadzwonić do sekretariatu sądowego nie potrafię. Nie znam się na telefonach i innych skomplikowanych urządzeniach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aha i achh
:D Brawo, dawno nie widziałam tak inteligentnegoo i śmiesznego podszywu! powinni inni podszywacze brac przykład z ciebie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wiecie co ludzie jesteście popieprzeni!!! Chyba po to jest to forum żeby móc się o coś zapytać. Jak zwykle nic tylko jad i nienawiść. Widzę że niektórzy to zwyczajnie nie mają co robić tylko uwielbiają się wyzywać na innych. Gratuluję mam nadzieję że was też kiedyś ktoś tak miło potraktuje jak będziecie potrzebować pomocy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ;klmklkmpkpofvdsvdsf
do mnie przysłali po uprawomocnieniu wyroku nie reaguj na podszywy oni tylko czekaja na takie reakcje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bele de jour
heh uwazaj bo ci z tych nerwów zyłka peknie:o Moze troche luzu co?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Co luzu? Co luzu? Sama sobie daj luzu. Umiesz dzwonić? A ja nie. Dobrze że sąsiadka pisać umie - bo byśmy na tym forum na migi rozmawiały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach