Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

dobże

Sukienka na wesele

Polecane posty

Kolejny temat z cyklu :"Sukienka na wesele- pomóżcie" :classic_cool: Zdjęcie może nie najlepszej jakości, ale mam pytanie dotyczące dodatków- co byście radziły założyc do tej sukienki? Nie znam się kompletnie.... http://www.voila.pl/182/8y8kw/?1

Gość karolina....2
załóż majtki

Gość buty w ładnym kolorze
jakimś żywym i duże wyraxne kolczyki

Gość anakonda 3
butki na szpilce najlepiej w kolorze czerwieni..lub i zlota i torebka malutka.. Dodatkowo ladny lancuszek..branzoletka w kolorkach rzucajacych sie w oczy:-) tak troszke extrawagandzko..a sukienka exra:-)

Gość zimna cola
cieniutki gustowny łancuszek, szpilki i kopertówke w tym samym kolorze, i jakies bolerko... bo zima idzie

Gość frefrefre
wg mnie. 1. czarne buty + czarna torebka, srebrna biżuteria 2. buty i torebka w kolorze wstawki na biuście (kremowy?) + czarne kolczyki i czarne bolerko

Gość na ramiona do kościoła
fajnie by wyglądał żakiet w kolorze tej wstawki albo czarny

Gość anakonda 3
dokladnie ..nie bolerko!!!!! ja mam fajne szpile zlote do sprzedania..nowe..38:-)jakbys chciala to przesle fotke na @.Do takiej sukienki pasuja!!

Gość anakonda 3
ano fajne:-) ja mam extra szpile:-P

Gość anakonda 3
super buciorki!! mam kilka par podobnych..taka ze mnie baba co chwile kupuje buty:-D

Gość NimfaBed
Piękne są te butki w cielistym kolorze (ale nie do tej sukienki). Proponuję srebrne a nie złote dodatki, bardziej będą komponowały się z górną częścią sukienki.