Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość PrzyszłaPannaMłoda2012

OD CZEGO ZACZĄĆ?PRAKTYCZNE PORADY...

Polecane posty

Gość PrzyszłaPannaMłoda2012

Witam! Ślub planujemy na sierpień roku 2012. Wiem wiem sporo czasu, ale... Od czego tak właściwie zacząć? Nie pytam o rezerwowanie sali, orkiestry kamerzysty, tylko o takie bardziej drobne rzeczy typu suknia, wystrój sali, jakieś pierdołki typu zaproszenia, winietki... Nie wiem Co kupić wcześniej a co można zostawić na ostatnią chwilę... Pomóżcie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jesli chodzi o suknie to zalezy czy szyjesz czy kupujesz nowa czy uzywana.... w niektorych salonach czeka sie nawet do pol rolu... wystroj sali -jezeli zalatwiasz dekoratorke to tez zalezy czy male miasto czy duze itp... ale mysle ze pol roku wczesniej to tez max. zaproszenia winietki itp to mysle ze 4 miesiace wczesniej bo ok 3 misiace wczesniej musisz zaproszenia rozwozic...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość An.etka
Jak koleżanka wyżej wspomniała, jest wiele czynników które wpłynął na to jak wcześnie trzeba zacząć. Oczywiście możesz z dużym wyprzedzeniem przygotowywać czy planować pewne rzeczy. My z mężem po decyzji o znalezieniu pomocy przy organizacji zaczęliśmy poszukiwania konsultantki ślubnej, aby przygotować sobie grafik prac. Polecam przygotowanie takiego planu naprawdę ułatwia życie, macie wówczas wyznaczone terminy kiedy/do kiedy czym się zająć, jasno, przejrzyście i z góry wiadomo co i jak. Ostatecznie plan powstał przy współpracy z konsultantką z firmy Indygo i zabraliśmy się do pracy. Na początek to co można wcześniej załatwić. Cześć "papierologii", suknia, plan wystroju sali na wesele / kościoła (m.in. decyzja o doborze kolorystyki czy rodzaju kwiatów - takie decyzje zawczasu można podjąć, aby potem mieć z góry ustalone - idziemy tu i kupujemy to i to ... kropka). Ubiór tak samo - zarówno dla panny młodej jak i pana młodego. Można rozejrzeć się za tym jaki chciałoby się mieć samochód na transport pod i spod kościoła na wesele. Z tak bardzo dużym wyprzedzeniem może być ciężko jeszcze rezerwować np. kamerzystę czy zespół, ale tez nie można z tym zbytnio zwlekać. Jeśli wszystkie terminy są zaklepane etc można myśleć o poligrafii - zaproszenia/podziękowania/karteczki na stoliki jeśli takowe będą etc. Plan to podstawa, na początku sami nie przywiązywaliśmy do tego takiej wagi, ale dzięki współpracy z konsultantką ostatecznie muszę przyznać, że w natłoku spraw bym bez dobrego planu i pomocy po prostu zginęła, tym bardziej że praca zajmuje większość dostępnego czasu więc i z tym są problemy. Jeśli masz możliwość to zastanów się nad taką opcją bo warto!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość klamrka
mysle że koleżanka powyżej ma sporo racji i problematyczne papierki czy drobne zakupy można robić znacznie wcześniej, aby potem nie stresować się już bezposrednio takimi duperelami które de facto nie dotyczą samej organizacji wesela czy ślubu a tylko zatruwają życie. Możesz też poszukać sobie po stronach w necie np. fajnego fotografa, poprzeglądać portfolia i zrobić sobie listę np. 5 ktorych prace ci si epodobały, podpytać orientacyjnie o ceny etc. Sporo można wbrew pozorom zrobić naawet z tkaim wyprzedzeniem dużym, na pewne rzeczy nie jest za wcześnie po prostu :)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość An.etka
O właśnie, jak wspominasz kolezanko, myśmy podobnie zrobili odnośnie wyboru fotografa, przeglądałam sobie portfolia studiów foto i spisywałam, które moim zdaniem robiły naprawdę super fotki i tak też wybrałam. Tak jak wspominałam dzięki współpracy z konsultantką miałam o tyle łatwiej, że właśnie takie pomysły co do tej organizacji pracy podsuwała mi co i rusz, dzięki czemu było po prostu znacznie łatwiej. Jeszcze jedną fajną rzecz nam zaoferowano w Indygo, a była to mianowicie interaktywna lista prezentów, dzięki niej goście nie musieli do nas dzwonić/pisać dopytując się co potrzebne etc, każdy mógł skorzystać z takiej listy. Jednocześnie jest to tylko dodatek, przecież nie chodzi o prezenty i nikogo się nie zmusza do dawania czegokolwiek, ale pomaga samym gościom którzy faktycznie chcą coś młodej parze kupić, moga wówczas wejść i "zarezerwować" kupno danego prezentu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wolejjjs
ale to tez trzeba trafic na dobr akonsultantke, tak jak na dobrego fryzjera, nie wszedze bedzie luksus jak w Denique

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość PhotoMK.pl
Zapraszam do zapoznania się z moim portfolio. Mam jeszcze wolne terminy na 2011 rok. Ceny naprawdę atrakcyjne, głowa pełna pomysłów i gwarantuje doskonała jakość materiału. A szczegóły ... zapraszam do rozmowy ... http:PhotoMK.pl mail: marcin.kaldonek@gmail.com tel. +48 506 927 684

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość An.etka
prawda, trzeba dobrze trafić, ale to tak jak ze wszystkim w życiu - czasem warto podpytać znajomych/rodzinę, sporo osób korzysta z różnych usług, rzeczy etc., a my nawet o tym nie wemy. My sprawdziliśmy swoją konsultantkę z Indygo, słyszeliśmy wcześniej pozytywne opinie i były zasłużone. Wiadomo, firm teraz różnych dużo, ale tych naprawdę dobrych aż tak wiele nie ma de facto, my postawiliśmy na agencję, która ma doświadczenie a to wiadomo procentuje. Co do porad jeszcze, koleżanko, jest jeszcze sporo detali które można planować, ale to kwestia też twojego podejścia i wizji całego przedsięwzięcia. Ja pamiętam jak dużo frajdy było przy wyborze dekoracji stołów, sztućce, kolorystyka, karteczki ... niby mnóstwo pracy, ale takie przygotowania w dobrym towarzystwie dają wiele frajdy, to jest jak z tym powiedzonkiem, że jeśli ktoś pracuje w zawodzie, który bardzo lubi, wówczas nie będzie musiał nigdy w życiu pracować! Prawda!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość garminka
tak na serio to kupić można sobie wcześniej praktycznie wszystko to co sie nie zmieni tak czy siak przez tyle czasu ... suknia nie koniecznie, można przybrać albo stracić na wadze i problem, do krawcowej latanie itd. drukowanie rzeczy z datami czy karteczki z imionami, to wszystko sie moze zmienic ;/ slusznie koleżanki wyzej prawią, żeby zacząć od planowania i przygotować listę rzeczy co i jak pokolei. możesz poszukać opinii o fotografach, florystkach etc., za wczasu. Im bliżej tym konkretniejsze rzeczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×