Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Olcia;)

żółty mocz!!!

Polecane posty

Dziewczyny jestem w 6-miesiacu ciazy i od jakiegos czasu zauwazylam ze moj mocz jest strasznie zółty jak sie podcieram papierem to papier jest tez zolty od czego to moze byc bo sie martwie, i mam zółty sluz strasznie duzo stale musz wkladki nosic, i sie wycierac bo czuje dyskonford....pomozcie!!!do gina ide dopiero za tydzien....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nie jestem lekarzem ale to moze swiadczyc o bardzo wiele..... poczawszy od zlej pracy nerek, uplawy takie obfite moga swiadczyc o upuszczaniu wod plodowych a to juz jest grozne....... nie szukaj tu rady tylko jazda po telefon i dzwon, a jak nie to na ostry dyzur.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ale dzis sobota jest....wiec co mi to da ze do lekarza zadzwonie....wczoraj jadlam barszcz na obiad ale ten mocz to juz od paru tyg mam taki intensywnie zolty. Biore magnez i feminatal N moze to byc od tych witamin???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
to co kurwa, ze sobota?????? jak przyjdzie do rodzenia to co tez nie w weekend??? w pierwszym poscie wolasz ratunku poradzcie, a jak ja powaznie mowie to sobie lekcewarzysz..... jak masz ten mocz juz kilka tygodni to dlaczego nie zapytalas sie lekarza na ostatniej wizycie? a moze sie wstydzisz? wiesz czasnac sie po dwoch uszach :o :o :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach