Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość kociczkaaaaaaaaaa

jak rozwiązać zadanie 2 z tego arkusza ?

Polecane posty

13*13 - 3*3 = 169 - 9 = 160 4*4*10 = 160 czyli jak wyciagniesz z tego pierwiastek to jest to 4 pierwiastek z 10

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kociczkaaaaaaaaaa
ale dlaczego ? ja niewiem jak rozwiązać ... co mi po samej odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość cozaświat
wracaj do podstawówki tępa strzało, rozwiązanie masz na tacy, a dalej głupka zgrywasz:/ pokolenie gimnazjalistów:/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oczywiscie te dzialania sa po pierwistkiem ale nie ma takiego symbolu na klawiarurze:) jeszcze nie rozumiesz??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Błagam powiec, że żartujesz to jest zadanie z 2 kl. gimnazjum. Najpierw wykonujemy działanie z pod pierwiastka, a potem wyciągamy pierwiastek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kociczkaaaaaaaaaa
dzięki, teraz rozumiem tak, matura

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kociczkaaaaaaaaaa
4*4*10 a to skąd sie wzieło ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość cozaświat
Czy tylko ja myślę, że dzisiejsza młodzież sromotnie poległaby na starej maturze:| ale jaki nick takie pytanie, kiciaaa my God:|

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kociczkaaaaaaaaaa
kurwa mac co ma do tego nick, nie rozumiem matematyki i już !!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ze 160 trzeba wyciagnac pierwiastek (czyli znalezc takie liczby aby 2 z nich byly takie same:)) bo 160=4*4*10

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kociczkaaaaaaaaaa
aha, dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ale to nie jest wina mlodziezy tylko systemu nauki i nauczycieli bez 'powolania'. narzucany jest program nauczani, co roku na nizszym poziomie, przez to bedziemy coraz 'glupszym' spoleczenstwie ale to nie jest wina tych dzieciakow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość cozaświat
powodzenia w życiu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kociczkaaaaaaaaaa masz pod pierwiastekiem 13^2 -3^2=169-9=160 i z pier. 160 rozbijasz na pier. z 16 i pier. z 10, a pier. z 16 to 4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kociczkaaaaaaaaaa
nie wiąze życia z matematyka , jestem świetna z innych przedmiotów, jez.obcych , matematyka tylko rujnuje moje nerwy :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość cozaświat
do m a d z: tak sobie to tłumacz:) tak tłumacz lenistwo uczniów... wiesz, że nieużywany mózg zanika... a im się w ogóle używać go nie chce...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kociczkaaaaaaaaaa
nie wiąze życia z matematyka , jestem świetna z innych przedmiotów, jez.obcych , matematyka tylko rujnuje moje nerwy :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kociczkaaaaaaaaaa
nie wiąze życia z matematyka , jestem świetna z innych przedmiotów, jez.obcych , matematyka tylko rujnuje moje nerwy :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kociczkaaaaaaaaaa
nie wiąze życia z matematyka , jestem świetna z innych przedmiotów, jez.obcych , matematyka tylko rujnuje moje nerwy :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kociczkaaaaaaaaaa
nie wiąze życia z matematyka , jestem świetna z innych przedmiotów, jez.obcych , matematyka tylko rujnuje moje nerwy :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×