Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Nie znam się na modzie

Facet, 26 lat pyta: PANIE, czemu się postarzacie? :(

Polecane posty

Czemu panie od 14 do 60 roku życia ubierają się jak staruszki, gdzie młodzieżowe kroje!!! My panowie jesteśmy ofiarą mody na nieatrakcyjność :( Strasznie mi się podobają dżinsy ładnie opięte, tenisówki czy bluzki z ładnym dekoltem na dziewczynie wm oim wieku :D No po prostu ślinka cieknie A teraz co się wybiorę na randkę to dziewczyna wygląda jakby była moją matką - dziergane płaszcze czy inna cholera, spódnice nieatrakcyjne, buty na obcasie. Fuj fuj! Już się z 18 latką umawiałem raz to się nawet z nią spać nie chciało ;/ Znalazłem sobie kochaną panienkę, nieco przy kości i WRESZCIE NIE IDZIE ZA MODĄ! Więc od roku jestem kryty, ale popatrzec sobie lubię ;) A tu nie ma na czym zawiesić oka. Wszystkie dziewczynki 15 letnie nie są słodko ubrane, a jak kurvvy a wszystkie 25 letnie wyglądają jak 60 latki. Proszę drogich pań, kiedy wróci moda na młodość? Zawsze chcecie być młode a ubieracie się jak moja matka i babcia!!!!!!!!!!!!!!

Gość ogorek bez skórek
zmien otoczenie, ale to prawda polki ubieraja sie fatalnie w wiekszosci...

Warszawa, Polska stolica to chyba i najmodniejsze panie? Moja pani ma łatwiej, bo sporo ostatnio panów ubranych jak ona lubi, w ćwieki i inne takie a dla mnie nic nie ma. Babcie same :(

Gość 23 letnie dziewczę
ja noszę spódniczki różne, kozaczki na obcasie i spodnie typu rurki:D i co jestem w twoim typie autorze? heh. A to że mam kobiecy styl, nie znaczy, że wyglądam jak mama czy kurwa...ech

Gość 23 letnie dziewczę
i szczuplutka jestem:D zle popadles, no coz bywa.