Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Natalija_Jol;*

chciałabym mieć dziecko

Polecane posty

Gość Natalija_Jol;*

Mam dopiero 20 lat, studiuję dziennie-zaczęłam w tym roku, studia 3,5roku, mieszkam z rodzicami. Moja siostra cioteczna starsza o 2 lata urodziła tydzień temu. Zawsze marzyłam żeby mieć po studiach dziecko ale teraz to się zmieniło...chciałabym, pragnę je mieć najdalej za 2 lata. Dużo o tym myślę i już nie mogę się doczekać... Dziecko nie zostałoby ochrzczone ani ja nie wzięłabym ślubu kościelnego, nigdy. Jestem ateistką... W dodatku a co najgorsze nie przeszkadzałoby mi wychowywanie dziecka samotnie, bez ojca, ale też cudownie by było już założyć rodzinę. Ale tylko ślub cywilny! Byle tylko jak najszybciej dostać ten dar życia. Chciałabym wychować to dziecko na dobrego człowieka, co dzisiaj jest trudne. Mogłabym sobie nie poradzić ale przecież każda przyszła mama tak myśli... Jestem nad wiek dojrzała, poważna. To pragnienie dziecka jest przeogromne a mam dopiero 20lat. Przecież w tym wieku chyba żadna dziewczyna nie myśli już o dziecku. Tylko ja jestem jakaś inna.

Gość taka jaaaaaaaa i tylko ja