Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość smutnaaa Asia...

co jest ze mną nie tak ;/

Polecane posty

Gość smutnaaa Asia...

Jestem podobno ładna, mam długie, naturalne (żadne tam farbowane) blond włosy. Jestem też szczupła, co prawda nie chuda, ale nie mam ani grama nadwagi, po prostu mam normalną i proporcjonalną budowę ciała. Ubieram się modnie i kobieco. Nie jestem wulgarna, nie przeklinam, rzadko piję alkohol, nie palę. Delitaknie się maluję, żeby podkreślić urodę, nie wyglądam na pewno jak dziwka spod latarni. Staram się być zawsze dla każdego mila i sympatyczna, mam poczucie humoru, studiuję na dobrej uczelni. Co prawda jakoś wybitnie utalentowana jeśli chodzi o edukację to nie jestem, ale problemów z nauką też raczej nie mam. Jeśli chodzi o wady, to moja największa to chyba nieśmiałość :O Nie jestem jakoś chorobliwie nieśmiała, no ale przy nowopoznanych ludziach nie czuję się zbyt pewnie i wtedy najczęściej mało się odzywam. Nie umiem też w ogole tańczyć, dlatego rzadko chodzę na imprezy, wolę inne rozrywki. Faceci oglądają się za mną na ulicy, wiem że się im podobam. Mimo wszystko ciągle jestem sama :O Nie rozumiem tego :( Co jest ze mną nie tak, że nikt mnie nie chce :(

Gość buritto
albo wyglądasz na wystraszoną-nieśmiałą albo boją się, że zbyt ładna i zajęta jesteś. Prosta rada. Idz na kurs tańca. Nauczysz się tańczyć. Nabierzesz pewności siebie i dotyku partnera a przy okazji poznasz ludzi.Pasuje?:)

Gość smutnaaa Asia...
Nie wydaje mi się żebym była wyniosła... Nigdy nie patrzę na ludzi z góry, wręcz przeciwnie, przy niektórych czuję się czasem gorsza, zwłaszcza wśród przystojnych facetów i ładnych kobiet

i w tym tkwi problem że jesteś nieśmiała ;) dlatego jesteś sama. więcej wiary w siebie i odwagi