Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Adka1990

Nie mam za co zyc - wszystko jest takie drogie, a jestem studentka

Polecane posty

Gość Adka1990

DOstaje od rodzicow tylko tys zl, sam pokoj kosztuje mnie 600 , a gdzie tu zycie? Obiad w barze mlecznym to juz okolo 10 zl, nie mowiac juz o prawdziwych restauracjach. A gdzie tu zycie, ubrania, ksiazkim czy fryzjer (niestety nie umiem sie uczesac sama, zeby ladnie wygladac). Znajomi proponuja mi rozne wyjazdy - to na narty, to weekend w Bratyslawie, ale musze odmawiac

Gość koluszmik
straszne no... idz do pracy a nie jęcz na kafe

A nie możesz zamieszkać w akademiku? Już bym wolała dzielić pokój z drugą osobą niż żałować sobie na wszystko.

Gość Adka1990
Studiuje ciezki kierunek i musze miec pojedynczy pokoj. Inaczej niemoglabym sie skupic nad nauka

Gość Perelka na sznurze perel
Glupi tluku idz do roboty a nie pierdol glupot. Za 10 zl to mozesz se sama nagotowc na 2 dni

Gość defewerwr
matko, ja na studiahc tez tyle dostawała. palciłam za akademik 400zł i mieszkałam z dziewczyna w pokoju. na reszte miałam 600 zł. a potrafiłam dorobic i wyjechac na narty zima i na wakacje w lecie. jakas niezaradna jestes. studenci moga sobie niezle dorobic. ja pamietam jak pracowałam dorytwczo i kupiłamsobie spodnie i kurtke narciarska i wyjechałam na 10 dni na narty i na miejscu sprzet i jedzenie i wsyztsko. wez sie do roboty!!

Gość defewerwr
pierdzielisz. trudny kierunek? niby jaki. daj sokoj. sierota.

Gość Adka1990
historie sztuki z architektura wnetrz

jakaś plaga dzisiaj biednych i cierpiących?? skoro studiujesz taki cieżki kierunek że koniecznie musisz mieszkac sama to teraz cierp znajdz prace a nie jeczysz

Gość defewerwr
historie sztuki z architektura wnetrz - mam nadzieje ze to prowo. ja pierdziele:):):):) trudny? nie ma łatwiejszego kierunku.

Gość Adka1990