Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość sama nie wiem kim jeestem

KIM jestem kobieta, dziewczyna?? ZLE MI Z TYM!!

Polecane posty

Pierwszy raz tutaj napisze. Problem w tym, ze mam 23 lata a nie czuje sie ani prawdziwa kobieta ani dziewczyna. Mam dziecko wlasne mieszkanie (po dzidkach) nie mieszkam z ojcem dziecka ale jestesmy razem. Bardzo skomplikowana sytuacja :p i nie wypytujcie. Zajmuje sie dzieckiem, gotuje, sprzatam ale nie jestem idealna matka, czesto nie mam czasu zeby poswiecac go dziecku wiecej. Z drugiej strony jestem studentka, chodze na imprezy (nie za czesto). Tak naprawde nie jestem ani prawdziwa kobieta ktora ma dom, meza i dziecko ani imprezujaca studentka, ktora korzysta z zycia. DO nie dawno mi to odpowiadalo ale teraz mam juz troche dosc tej sytuacji. Nie wiem kim jestem i zle sie z tym czuje. Dodatkowo czuje, ze mam wszystkiego po trochu ale nie jestem w niczym tak naparwde dobra. Dodam, ze kiedy jestem z dzieckiem uwazam, ze spedzamy fajnie czas i wychowuj corke na madra kobiete, kiedy jestem na jakiejs wycieczce, zachowuje sie jak beztroska dziewczyna dla ktorej sie liczy tu i teraz. JAk sie przestawic na byciu 'ta kobieta' ? POmocy :-(

Przepraszam za interpunkcje :p

Czy tylko ja na swiecie tak mam? :p

Gość widocznie nie doroslas
do roli matki i zony

ale to bylo zanim miala dziecko...

wez sie za dziecko a imprezy sobie odposc 23 lat to juz dorosly czlowiek wiec troche mysl glowa a nie cipko i borowarem

Jak juz napisalam, nie imprezuje czesto ale w momencie kiedy to juz robie nie mysle o niczym i jest mi dobrze tak jak jest.

w zasadzie to gdy ktos na mnie mowi ,,kobieta" to sie dziwnie czuje, mimo ze za 2 miesiace koncze 27 lat:O nie mam meza, dzieci, pracy...nie mam prawa czuc sie kobieta:(