Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Karo.Lina.21

co na obiad? szybko, łatwo, domowo

Polecane posty

Gość Karo.Lina.21

Pracuję i studiuję, mieszkam z chlopakiem. Zależy mi bardzo, żeby mieć choć namiastkę prawdziwego domu. Wracam z pracy 2 godziny po moim A. o 17 i nie mam wtedy za bardzo ani siły ani czasu ale chciałabym, żebyśmy razem jedli. On uważa, że to strata czasu i je byle co..co mogłabym zrobić w max pół godziny?

Gość dsjhdskjhjhsd
ja ostatnio w 15 minut dosłownie zrobiłam sałate z sosem winegret (moz ebyc gotowy zeby było szybciej) ugotowałam zmieniaki (wczesniej obrane) i posypałam je ziołami, i ugrilowałam piers z kurczaka na patelni grilowej. mozesz wiele zrobic w 30 minut serio!

Gość Ukradles mi pseudo :)
fasolka z puszki + koncentrajt pomidorowy + smazona cebula + smazona kielbasa = fasolka po bretonsku makaron z zoltym serem i sosem piers z kurczaka szybko sie robi + ryz i salatka

Gość Karo.Lina.21
no właśnie..każde mięso oprócz kurczaka bo oboje nie lubimy

Gość dsjhdskjhjhsd
a moze np. przygotuj sobie rzeczy niektóre rano? albo np. jak masz wolniejszy dzien porob kotelty mielone, gołabki, krokiety, nalesniki, pierogi itp i pozamrazaj i tylko wyciagaj co jakis czas? na szybko to zawsze: nalesniki makarony wszelkie np carbonare sie robi w 15 minut piers z kurczaka w kazdej postaci sie robi szybko ziemniaki sie zazwyczaj w 15 minut gotuje wiec luz. wiele wiele potraw.

Gość zurekvoila
zaiast piersi zeby bylo szybko schab watrobka poledwica

Gość dsjhdskjhjhsd