Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Robert_t

Ideał kobiety w mojej pracy

Polecane posty

Gość Robert_t

Witajcie, pokrótce napiszę o sobie, mieszkam w dużym mieście, bardzo zadbany 37 letni facet, żonaty, i mam dwójkę dzieci. Na co dzień pracuję jako dyrektor działu exportu w pewnym dużym przedsiębiorstwie, praca fajna, sprawia mi satysfakcję, ale nie o tym miałem pisać. W ubiegłym tygodniu przyszła do nas pracować bardzo ale to bardzo atrakcyjna dziewczyna, od razu wpadliśmy sobie w oko, ona jest tak piękna, że śmiało mogę powiedzieć - jest spełnieniem fantazji każdego faceta, śliczna buzia dziewczęca, długie czarne włosy i figurka drobniutka z wąąąąąską talią, oszalałem na jej punkcie, nawet moja żona nigdy na mnie tak nie działała, żadna inna kobieta jak Ona, nie wiem co robić:( wiem że krzywdzę tym swoją żonę,ale przecież nie powiem jej prawdy:(( kurde nie wiem co zrobić

Gość dodaj nowy tematx
A owa laska też sika po nogach na Twój widok?:P Nie podniecaj sie tak. Skoro jest ładna, to pewnie ma adoratorów na pęczki. Choć obstawiałabym kogoś na stałe.

Gość atari zwei
poważny człowiek 37 lat i nie wie co robić. wstyd.

Gość dodaj nowy tematx
narada rodzinna to swietny pomysł popieram przedmowczynie:P

Gość ja z kolei
poznalam faceta kolo 30-stki, sama mam narzeczonego, a ten facet niesamowicie mnie kreci...na chemie nie ma rady, ja nie mam wyrzutow sumienia najmniejszych.. jest ogien i moc :D pozdrawiam autora

Gość merlim monroł
na chemie jeśli w ogóle wstępuje ona między wami - tak jak wyżej ktoś napisał nie ma rady a ile ma lat ta piękność?

Gość facetttt
chyba nie kazdego ;]

Gość wali prowo na kilometr....
Zanim opisze "problem" musi się pochwalić, że jest bardzo zadbany i ma super pracę :D

Gość Robert_t