Gość utyhft Napisano Listopad 25, 2010 Witam, Chciałam podzielić się swoja historią, która przydarzyła mi się całkiem niedawno. Mam konto w banku Millenium. Pewnego dnia wpłaciłam pieniądze na konto, które jak się okazało tam nie trafiły. Po stwierdzeniu tego faktu udałam się natychmiast do placówki, gdzie wpłacałam pieniądze. Pani kierowniczka powiedziała tylko, że trzeba napisać podanie o złożenie reklamacji i czekać. Wcale ja nie obchodziło, że nie mam za co zrobić zakupów i zostałam dosłownie mówiąc z pustym portfelem!!! Pytam, jakim prawem moje pieniądze nie są bezpieczne na koncie w banku. Może jednak lepiej trzymać je w domu pod poduszką.... Jestem studentką wiec jak łatwo się domyśleć liczy się dla mnie każdy grosz, a dzięki bankowi nawet nie mam do nich dostępu. Wszyscy dobrze wiemy, że za każdy dzień zwłoki np: przy spłacie kredytu itp Oni licza sobie odsetki, a gdy ja grzecznie poprosiłam o przyspieszenie tej procedury i oddanie mi moich pieniędzy od razu z powodów wiadomych jakoś się nikt specjalnie nie przejął..... Bank powinien byc odpowiedzialna instytucją i odpowiadać i ponosic konsekwencje swoich błędów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach