Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość problemik z Allegro

Zwrot prowizjii Allegro - KŁAMLIWE wyjaśnienie kupującego, co mogę zrobić?

Polecane posty

Gość problemik z Allegro

Sprawa wygląda tak. Mamy mały stacjonarny sklep, postanowiliśmy zwiększyć sprzedaż wystawiając towary na allegro, ale na razie nie mamy zamówionych opakowań ani zatrudnionego pracownika, który mógłby towar wysyłać, więc zastrzegliśmy sobie ODBIÓR OSOBISTY. Pomimo wyraźnego opisu, pewien pan dokonał zakupu, po czym napisał maila stwierdził, że mamy wysłać towar za pobraniem, bo przecież "jakieś pudełko możemy załatwić :O Oczywiście napisałam, że taka forma zakończenia aukcji mi nie odpowiada..... nie będę przecież biegała z 1,5 rocznym dzieckiem załatwiając pudełka po godzinach czy zamykając sklep w którym nie ma kto zostać.... Kilka dni temu wystąpiłam o zwrot prowizji, kupujący napisał że był u nas w sklepie 2x, że "pocałował klamkę", że nie odbieramy telefonów. To wszystko kłamstwa! Pod mailem od allegro z jego wyjaśnieniem nie widze mozliwości ustosunkowania się do tego maila... wie ktoś jak taka procedura przebiega? czy ktoś w ogóle zapyta nas o to jak było naszym zadniem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Anne79
Napisz pod tym gdzie on napisal, ze prosisz o odbior osobisty po umowieniu sie, nie w nocy, bo wtedy zapewne byl, jesli w ogole, w co watpisz, gdyz usilowal wymusic wysylke, a w godzinach otwarcia sklepu go nie bylo. I negatyw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×