Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Pani_F

Mam depresje, pochodze z rodziny patologicznej i nie dbam o siebie...

Polecane posty

Gość Pani_F

Hej, mam 22 i studiuję. Pochodzę z rodziny patologicznej. Jak byłam mała to mój ojciec pił i awanturował sie, bił mamę i mnie. Pamiętam, że jak jeszcze chodziłam do podstawówki to mama kiedyś chodziła z podbitym okiem bo nie chciała iść po marchew. Teraz już tak nie pije i nie używa przemocy, ale ciągle na nas gada, że jestesmy do niczego, że nic nie potrafimy. Na mnie do mamy mówi, że kołka wychowała. Mama ma troche nadwage i on jej z tego powodu ciągle dokucza, gada do niej, że obrosła w tłuszcz, że jest wyższa jak grubsza... W dodatku mam w domu okropny burdel, wszystko porozwalane, gazety na podłodze, ciuchy.Kiedyś jeszcze zanim poszłam na studia próbowałam coś z tym zrobić, sprzątałam, ale to nie pomaga, bo inni by musieli ten porządek utzrymać. Teraz jestem daleko od domu, bo tak sobie studia wybrałam. Mieszkam w kuj-pom, a studiuję, na lubelszczyźnie. Od 3,5 roku nie chce mi się żyć, wszystko jest do niczego, utraciłam jakiekolwiek zainteresowania, z domu wychodze tylko na uczelnie i do sklepu, no ostatnio poszłam na basen... Mam tylko jedną znajomą, z którą czasem się spotykam, a tak nie mam żadnych przyjaciól, nie mam chłopaka, w ogóle jeszcze nie miałam. Nie wiem po co ja istnieje... Muszę jeszcze dodać, że mam mutyzm wybiórczy, troche to podchodzi pod fobie społeczną. Ale moim największym problemem jest to, że nie dbam o siebie, o swoją higiene, nigdy o nią nie dbałam. Myśle że ma to jakiś związek z dzieciństwem. Wiecie jak to jest małe dzieci nie chcą się myć. A mnie zmuszano siła, szarpano, krzyczano na mnie z tego powodu jak sie miałam umyć, ja płakałam itp. Przez pewien okres do końca liceum jakoś mi to nie przeszkadzało, że się umyłam tylko raz w tygodni