Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Gwiazdeczka23.

Mam 23lata, szukam faceta 35-40.

Polecane posty

Gość Gwiazdeczka23.

Jestem studentką ostatniego roku, miłą, ładną, odpowiedzialną racjonalistką. Chciałabym związać się z facetem z klasą w wieku 35-40 lat, który traktowałby mnie poważnie, dla którego byłabym partnerką życiową a nie młodą dupą na utrzymaniu. Gdzie takiego spotkać?

Gość Gwiazdeczka23.
Określenie "stary pryk" jest tu przesadą. Chodzi mi o doświadczenia życiowe, emocjonalną stabilność, dystans do życia ale też klasę i sposób w jaki mężczyźni w tym wieku traktują kobiety. Jednym słowem o cechy, których nie-sposób znaleźć u facetów w moim wieku. Poza tym fizycznie ten przedział wiekowy bardzo mnie kręci:)

Gość Majinek
Ja mam partnera tylko toche starszego, ale madrego, dobrego, poukladanego. Nie zauwazylam zeby po 35r.z. mezczyzni cudownie nabierali klasy - moze lepiej sie kryja z tym, ze jej nie maja... znam mnostwo bawidamkow i nieodpowiedzialnucj cynikow w tym wieku

Gość facet z klasa =
facet z kasa;-) dopisz, ze marzy Ci sie wygodne zycie i szukasz ojca, ktory jest odpowiednio ustawiony finansowo i stac go na utrzymanke:-D

Gość jinem
Chodzi mi o doświadczenia życiowe, emocjonalną stabilność, dystans do życia ale też klasę i sposób w jaki mężczyźni w tym wieku traktują kobiety. Taki facet o ktorym piszesz nie zainteresuje sie tak mloda kobieta. Nie ma co sie oszukiwac, 40latkowie wiazacy sie z mlodziutkimi kobietami nie robia tego ze wzgledu na ich piekne wnetrze:O🖐️

Jak zawsze tendencyjny tok myślenia. Pracuję, sama się utrzymuję, nie potrzebuję też ojca bo go posiadam i łączą nas świetne relacje. Nie pytałam o Wasze zdanie odnośnie motywów, które mną kierują, zapytałam gdzie szukać.:)

Gość na stronach ze sponsoringiem