Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

munciakos

Co warto kupować w Biedronce?

Polecane posty

Gość Tylko niektórzy
chipsy

Ja własnie pije kawke O Poranku z dronki, moim zdaniem jest przepyszna szczególnie z mlekiem i cukrem oczywiscie, no i ta cena też zachęca

Gość znam tez takie ...
pyszna szynka w plasterkach bardzo delikatna i dobra, jogurty, pyszne ciasteczka owsiane

Gość wędliny w plasterkach
danie na obiad - kurczak pikantny, gyros wystarczy podgrzać na patelni, z frytkami i surówką pycha obiad

ja sie domyślam ze takich tematów jest pewnie mnóstwo..tylko ze jestem tu nowicjuszem i chciałem miec swój własny temat;)

Gość znam tez takie ...
przede wszystkim ich szyneczka Kraina Wędlin, inne rzeczy tez tam kupuje

ja juz jadlem poledwice sopocka oraz ser gouda, moim zdaniem bardzo dobre tak samo jak juz wspomniana wczesniej kawa O Poranku

Gość Wg mnie jednak niczego nie
warto kupować, chyba że nie ma dla Ciebie znaczenia gatunek zjadanych rzeczy. Nie ma możliwości, żeby tanie jedzenie było bez konserwantów i z wysokiej jakości surowców. Kawa, która jest dobra wyłacznie z mlekeim i cukrem? No to właśnie nie jest dobra kawa :O

no wlasnie ale ja kupuje ta kawe aby sie ją napic z mlekiem i cukrem bo taka mi smakuje a czystej nie pijam wiec nie patrze na to jak ona smakuje na czysto;)

Gość ja też na początku