Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

ta o której śnisz

Jak byście się poczuły???

Polecane posty

Hej. Mam pewien problem i teraz nie wiem,jak się zachować ale od początku. Jakiś czas temu zaczęłam spotykać się z chłopakiem.W sumie znamy się już sporo ale parą zostaliśmy jakiś miesiąc temu.Traktujemy się równiez jak przyjaciele i nie mamy tajemnic.I jakieś 2 tygodnie temu rozmnawialiśmy o seksie i naszych byłych związkach.Nie wiem po co tu to było ale szczerze mu powiedziałam co i jak,że nie mam zbyt dużego doświadczenia w tym temacie a po próbie gwałtu już nie miałam chłopaka przez pewnien czas nie mówiąc o pieszczotach i seksie.On mi powiedział też co i jak i opowiadał o ostatniej pannie przede mną.I mówił,że się okazało,że ma męża i malutkie dziecko po pewnym czasie ale na szczęście nie spał z nią,tylko się całowali bo związek trwał krótko i coś mu nie pasowało.Dziś znów jakoś temat zszedł na byłych i tak się rozpędził,że powiedział,że tak to się całowali ale też sex był 3-4 razy.Zrobiło mi się duszno...Aż myslałam,że padnę.Okłamał mnie tylko dlaczego?Ode mnie wyciągał różne informacje(jakby sprawdzał czy się szanuje itp) a sam mnie jednak okłamał bo wtedy nie powiedział mi wszystkiego.Zapadła cisza,on chyba się kapnał,że coś mi się nie zgadza bo spuścił głowę..zaczął coś tak dukać w końcu,że musi iść bo się umówił z bratem i poszedł.Czuję się zła i jakoś mi tak przykro.Nie jestem zazdrosna o przeszłość ale teraz się zastanawiam,czy jest ze mną szczery.czemu co chwilę zmienia zdanie?Już raz też raz powiedział tak a później co innego i się tłumaczył,że po 1 źle zrozumiałam chyba a po 2 że można to samo powiedzieć inaczej.Tylko,że tutaj było 1 razem nie spaliśmy a teraz,że spaliśmy 3-4 razy..

Gość nie chce mi się zalogować.....
wg mnie to Ty nie masz tajemnic, on ma:(