Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość czaplyn

czy mozna zwrocic towar

Polecane posty

Gość czaplyn

Kupilam dzisiaj zestaw garnkow w jednym z hipermarketow,w domu okazalo sie ze sa watpliwej jakosci,nie takie jakie chcialam,w zwiazku z tym mam pytanie czy moge zwrocic towar czy tylko wymienic na cos w tej samej cenie.Wie ktoś? Dodam, ze nie bralam paragonu tylko fakture,czy jak jest faktura to moge oddac lub wymienic towar? Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość czaplyn
No wlasnie nie mam paragonu tylko sama fakture.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ehhhhhe
to jednoznaczne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość katarrynka
Bzdura! Zwrot jest tylko dobrą wolą sklepu. A więc wszystko zależy od sklepu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość katarrynka
Radzę poczytać trochę o prawach kosumenta ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ehhhhhe
to idz do rzecznika praw konsumenta buraczana katarynko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość katarrynka
Konsument ma prawo zareklamować towar niezgodny z umową w ciągu 2 lat, ale prawo do zwrotu jak i czas na jego zrealizowanie jest ustalany przez firmę :) Ty tępaku niedouczony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ehhhhhe
przepraszam nie doczytalem dokladnie o co chodzi w temacie kajam sie i bije poklony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość czaplyn
No to jestem w czarnej dupie,jutro pojade sie spytac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ludzie ależ wy głupi
Paragon to dowód zakupu, podobnie jak faktura, więc spokojnie możesz z fakturą iść. Co do tego czy to dobra wola sklepu to nie jestem pewna, musialabym do konsumenckiej looknąć ale mi się nie chce czytać ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość katarrynka
Przyjmuję :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość katarrynka
Ja jestem pewna tego co napisałam na 10000 %, gdyż mam z tym do czynienia na co dzień ;) A dla niedowiarków: Kiedy decydujemy się na zakup jakiejś rzeczy warto jest przemyśleć to na spokojnie. Bowiem co do zasady prawo polskie (ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego) nie przewiduje możliwości dokonywania zwrotów zakupionych rzeczy albo ich wymiany na inne. Istnieją oczywiście pewne wyjątki. Dotyczy to na przykład zakupów dokonywanych przez internet, telefon, tzw. sprzedaż na odległość albo zakupy poza lokalem przedsiębiorstwa np. na prezentacji, tzw. sprzedaż poza lokalem przedsiębiorstwa. Zgodnie z ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny można odstąpić od umowy zawartej w ten sposób bez podawania przyczyny w odpowiednim czasie. W innych przypadkach możliwość odstąpienia od umowy jest jedynie dobrą wolą przedsiębiorcy. Pewnego rodzaju polityką marketingową stosowaną przez niektóre sklepy. Jeżeli zatem nie widzimy w miejscu zakupu żadnej informacji mówiącej o możliwości dokonywania zwrotów w określonym terminie warto jest zapytać o to sprzedawcę. Najlepiej jest mieć potwierdzenie na piśmie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość czaplyn
Dziękuje dobrzy ludzie za odzew.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×