Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Agatxyz

podejśie do abonentów

Polecane posty

Gość Agatxyz

Witam i zapraszam do wstawiania własnych przygód związanych z Cyfrowym Polsatem 44.niekompetencja biur CYFROWEGO POLSATU na terenie powiatu suskiego w województwie małopolskim!!! odsyłanie klienta od jednego do drugiego. Osobiste utarczki pracowników powodują, że klient jest jak "piłeczka" Wyjaśniam: Końcem września dostałam nowy dekoder ECHO STAR DVR 7400HD a końcem listopada przestał funkcjonować pilot... Konsultant telefoniczny podał mi adres najbliższych biur gdzie zostanie wymieniony... I zaczęło się- koszmar-pozdrawiam tych pracowników-ludzie "zlali temat od A do Z i odprawili z kwitkiem... A wystarczyło klientowi powiedzieć co zrobić- doradzić a nawet zaproponować że wyślą do wymiany. Nic tylko odsyłanie do konkurencji... Pozdrawiam pracowników Sieci Avans i Unilex-u w Suchej Beskidzkiej i ich podejście do klientów agat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pipliś
Zgadzam się - jak człowiek nie jest zorientowany to tak filozofują nawciskają swoich mądrości a wystarczy zadzwonić na infolinię Polsatu i już wiesz jaką wiedzę posiadają owi pracownicy placówek Polsatu Cyfrowego...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×