Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

rybka_91

Mój chłopak nie chce pracować. Co zobić?

Polecane posty

Witam! Mam dziwny problrm moj chlopak twierdzi , że nie nadaje się do pracy jesteśmy ze sobą od 5 miesięcy i się do mnie przeprowadził. Zamieszkał w całkiem nowym mieście i ma już drugą prace gdy do pierwszej potrzebował samochodu pożyczyłam więc mu kasę. ale po 2 tygodniach już tam nie pracował, jeszcze nie minął miesiąc a on już z następnej roboty chce zrezygnować.Za wszystko narazie płacę ale mi już się pieniądze kończą(jestem studentką, utrzymują mnie rodzice) chłopak miał mi co miesiąc oddawać 200zł za ten samochód i jeszcze nic nie oddał bo nie ma z czego a tym czasem planuje sobie rzucić prace bo się nie nadaje do pracy. Ma niby jakiś plany aby zarabiać, a przy tym nie pracować tylko, że nie chce mi powiedzieć o co mu chodzi.(napewno coś legalnego). W dodatku ciągle twierdzi ze jego zycie jest beznadziejne bo nie ma na nic kasy. Co ja mam zrobić?

Gość fggdfgdgd
kopnij w dupe tego nieudacznika zyciowego

Gość ZLyMEGa
ide o zaklad ze dalas kosza nie raz o wiele bardziej zaradnym a takiego utrzymujesz :D nie martw sie on sobie znajdzie inna co mu bedzie dawac kase!

Gość są chwile gdy naprawdę cieszę
się, że jestem biedna, przynajmniej nikt mnie nie naciągnie. Samochodu nie dam bo nie mam, zamieszkania nie dam, bo sama gnieżdżę się w wynajętym, zarabiam ledwie co na siebie, więc chłopa choćbym i chciała nie utrzymam - jeśli nawet masz lepiej traktuj pieniądze partnera właśnie w ten sposób: ciesz się, że możesz na nie liczyć w razie ciężkiej sytuacji, ale póki sobie radzisz, to dziel się jak Żyd.

Gość lamychaa